[DS] Over netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb thuis 2 PC's in een netwerk hangen, 1 PC deeld internet, en de andere is een client. Die client zit in dezelfde werkgroep, heeft het goede ip, en heeft gewoon internet. Alleen als ik met Dungeon Siege dan een netwerk game opzet, werkt hij niet. Ik zie zijn server niet, en andersom ook niet. Wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

misschien moet je ipx als netwerk protocoll instaleren

• dream0r
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:05:
misschien moet je ipx als netwerk protocoll instaleren
Ik zal ff kijken. Maar laatst op een LAN Party, deden allebei de PC's het wel in multiplayer, alleen waren ze dan geen van beide server.

• dream0r
  • Niet online
[off topic]
Bij nieuwe protocollen installen in w2k kan ik maar kiezen uit 4 protocollen, maar IPX staat er niet :/
[/off topic]

Verwijderd

Skizzik schreef op 08 augustus 2002 @ 12:10:
[off topic]
Bij nieuwe protocollen installen in w2k kan ik maar kiezen uit 4 protocollen, maar IPX staat er niet :/
[/off topic]
NWLink IPX/SPX compatible geval staat er niet tussen?

• dream0r
  • Niet online
NWLink IPX/SPX compatible geval staat er niet tussen?
In dat geval had ik die al geinstalleerd. Dus, is er nog iets anders wat ik fout doe?

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem alleen dan maar dan ook met de addon: Legends of Aranna. Ik heb vanalles geprobeerd maar de games zien elkaar maar niet.

Met de testsessie van dxdiag is dus wel iets geks. Ik kan een sessie maken met elke poort behalve de poort die DS gebruikt. "6073" Als ik die poort invul krijg ik gelijk "test session failed". Zodra ik een andere poort gebruik werkt het wel.

Ik heb dus ook in mijn router poorten opengegooid maar het wil niet werken.

Weet iemand hoe dit te verhelpen is? :(

Verwijderd

Gezien de leeftijd van dit topic (+/- anderhalf jaar) is het misschien beter om hier een eigen Spielerij - Problemen & Vragen topic voor te maken. Op die manier zien mensen sneller jouw probleem/topic. Vergeet niet voor het openen van dat topic eerst Lees dit voor je een topic opent/een reply post! even door te lezen :)

Dit topic sluit ik omdat het zo oud is. Wel goed dat je de search gebruikt hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.