koffermod

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24
He mensen,

Ben van daag begonnen aan mijn koffermod. 't is een koffertje van de Praxis en is eigenlijk iets te klein maar ik heb het toch voor elkaar gekregen. Als ik de voeding aan de bovenkant vast maak dan moet het lukken alleen is mijn vraag kan het kwaad als de voeding zeg maar 2 tot 3 mm boven het geheugen hangt.

Ik kan ook wel de voeding boven de pci sloten hangen maar dan heb ik het probleem dat de voedingskabel veeel te kort is omdat er een of andere big-ass videokaart zonodig in een agp slotje moet zitten :P

Strava | AP | IP | AW

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
je hebt dus 'n full-size mobo in z'n A4-formaat koffertje begouwd? gaaf :D
* flat heeft al 'n halve dag zitten plannen om z'n via eden van 17x17, 'n HD en 'n PS3-formaat voeding daar optimaal in de plaatsen :P

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als je genoeg ventilatie in de koffer hebt dan is er niets aan de hand. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als de voeding niet al teveel warmte afgeeft, en niet statisch is ofzo, zou het volgens mij wel moeten kunnen.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

kan niet echt veel kwaad hoor...

suc6 en wij willen pics ;)

Electronics development

• Webgnome
ok thanx voor de info :) en ventilatie ach 2x 40mm en 1 x 80 mm moet kunnenlijkt me ze.. maar ik ben nog aan het kiieken want ik moet nog ff uitdokteren hoe ik VEILIG de pci poorten etc vast zet. En het duurt nog wel ff hoor voordat ie af is want ik ben namelijk totaal niet handig met een boormachine etc :P

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Je moet gewoon zorgen voor een goede airflow, evt. zelfs door een voeding met 2 fans te nemen. Anders, moet je ook gewoon je voeding modden! 8)7

Verwijderd

gewoon de kist volbouwen met koelers en dan moet het wel goed gaan :9

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
heb je die zilvere diepe koffer van de praxis 18 euro ofzo ?

• Webgnome
16 euro :P

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
en zo diep is die nou ook weer niet :) de voeding past er net in en dan heb ik tot aan de bovenkant van de koffer misschien net 2 cm over :

Strava | AP | IP | AW

• _MaLa_
oh was het die ene in de aanbieding ? moes je eens een paar schappen verder kijken lag de zelfde alleen dieper met van die vakjes erin grijsig.. hier bij praxis tenminste

Verwijderd

ik werk bij de praxis en idd die van 18 was dieper, maar ik vond hem nogsteeds te klein.. ik wilde het ook gaan doen

• Webgnome
ik weet niet welke praxis dat was maar hier in venlo heb ik dat ding niet zien liggen die diepere. Maar ach als dit lukt ben ik weer helemaal happy :P

Strava | AP | IP | AW

• _MaLa_
hehe :P

zilver koffer met op de hoeken volgens mijn plastic bescherm stukjes..

• Webgnome
??

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
jaja, de voeding 't moederbord en een 10gb harde schijf zitten veilig in het koffertje :) nu nog alleen ff wat gaten maken voor de knoppen ledjes en natuurlijk de poorten (anders wordt het moeilijk dingen aansluiten en dan ben ik klaar :) nu ik het daar toch over heb hoe ka ik het beste die gaten maken ? dremel hebben we niet en zo ver ik weet alleen decoupeerzaag (of hoe heet zo'n ding :P)

Strava | AP | IP | AW

• o-fiel
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

o-fiel

Prof. Gek

Pica's graag! :? :P

• Webgnome
heb geen camera misschien??

nu ik het daar toch over heb hoe ka ik het beste die gaten maken ? dremel hebben we niet en zo ver ik weet alleen decoupeerzaag (of hoe heet zo'n ding )

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

dan geef je zelf al je antwoord is het niet??
als je geen dremel hebt kan je niet dremelen

koop een dun fijn zaagje dat bij de soort matriaal hoort die je wil zagen en ga voorzichtig met de decoupeerzaag te werk

wel eerst GOED afteken en dan de kofer GOED en VOORZICHTIG (en natuurlijk stevig) vast maken en zagen maar

en om het begin te maken kan je een gaatje boren (natuurlijk in het deel dat weg moet he)
en dan kan je de randen afwerken met aluminium strips oid

• Webgnome
wij danken u :) ja ik wist niet zeker of dat ging met decoupeerzaag (dat ding ziet er zo geweldadig uit > ja ik ben geen technische man nee )

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ja monkey boy morgen zie ik je casemod :D of moet ik zeggen praxiskoffermodvan16euro :D
morgen maken we even brakke pics dan hebben ze in iedergeval iets :D

• Webgnome
zie andere topic :)

Strava | AP | IP | AW

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
pics pleaze :)

- Systeem Specs -

Pagina: 1