Harde schijf zit als slave ingebouwd, bij veel lees bewerkingen op de schijf loopt de computer vast, (afspelen van o.a. mp3tjes) na een klein minuutje gaat de computer verder alleen word dan de harde schijf niet meer herkent. Computer werkt vervolgens gewoon verder op de master (opstart) schijf. Na herstart word schijf ook niet meer herkent door de bios, nadat de schijf, letterlijk is afgekoeld, werkt ie weer tijdelijk. Schijf word erg warm, je brand je vingers er aan.
W XP gaf op een gegeven moment zelfs een kernel panic. ZOnder de schijf in m'n systeem draait XP super stabiel.
ZIjn er dingen die ik zelf nog kan doen of moet ik hem om ruilen? er zit nog garantie op.
Het gaat om een Maxtor DiaMond plus 60 ATA 100 30.3 GB 7200 rpm HD deze worden volgens mij alleen niet meer gemaakt.
W XP gaf op een gegeven moment zelfs een kernel panic. ZOnder de schijf in m'n systeem draait XP super stabiel.
ZIjn er dingen die ik zelf nog kan doen of moet ik hem om ruilen? er zit nog garantie op.
Het gaat om een Maxtor DiaMond plus 60 ATA 100 30.3 GB 7200 rpm HD deze worden volgens mij alleen niet meer gemaakt.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |