[WC] Wat voor radiator uit auto?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ben net naar de slaap geweest alleen toen ik daar om een radiator vroeg lieten ze me er een paar zien, maar die waren wel zo groot als de zijkant van een case! Das dus veel en veel te groot.

Die radiators zitten vooraan de auto.

Maar ik wil gewoon een 'standaar' kleine radiator die je hier vrij vaak ziet langskomen. Die lui daar zeiden dat ze niet kleiner hadden, ook niet in de autos die daar stonden maar dat lijkt me sterk.

Dus mijn vraag: In welke auto's zit zeker weten een kopere radiator van normale afmetingen? En waar zit die dan?

Verwijderd

Heb je wel gevraagd naar een Kachelradiator? Die zitten zowat in je dashboard..
Tis niet om je olie mee te koelen maar tis een kachel radiator!!

Kijk eens naar een opel Astra rad of ergens anders in de opel familie. Ik heb er zelf een van een Astra en die wil zelfs zonder fan's goede prestaties leveren.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Opel Astra, ok, das 1, zo veel mogelijk auto want het is maar een kleine sloop.

Maaruh ik heb niet naar een kachelradiator gevraagt. En met die gasten viel ook geen gesprek te voeren dus ik kon ook niet uitleggen wat ik bedoelde.

Weet je toevallig waar die kachelradiator precies zit?

Oja, ik ga nu 4 daagjes weg, dus dan kan ik niet reageren.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
zoek er eens een kachelradiator uit een kleine auto, fiat panda ofzo :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Gewoon om een kachelradiator vragen.. Die hebben ze vaak wel op voorraad liggen. (en anders even een andere sloop proberen).

en dan zou ik gewoon een type uitzoeken wat in je kast past (dus vooraf even opmeten).

Maargoed, deze discussie is al wel behoorlijk vaak gevoerd.

Dit topic is gesloten.