Toon posts:

windows herkent brander en dve speler niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort heb ik problemen met mijn brander en dvd spelers, Xp ziet ze nog wel maar kan ze niet juist installeren(en werken ze dus niet), opzich niet zo'n probleem want dan download je gewoon drivers, maar die zijn dus onvindbaar, het zijn de volgende types

Plextor PXW8432T
Liton LTD163

wie herkent het probleem en weet er een oplossing voor?

Verwijderd

ide kabeltjes omdraaien? jumpers goed staan?

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
als je deze computer opent, zie je ze dan nog wel staan?

ik had dit ook een keer, ik zag ze niet meer staan, maar kon nog wel branden, ik weet niet precies hoe het kwam, of door win xp sp1 te installen, of door aspi drivers

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 10:40:
opzich niet zo'n probleem want dan download je gewoon drivers, maar die zijn dus onvindbaar, het zijn de volgende types

Probeer eens je ide-drivers opnieuw te installeren. (verwijderen en opnieuw toevoegen).

Als je een bord hebt met een via chipset dus de 4-in-1 drivers opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
het heeft altijd goed gewerkt, bij hardware profielen staan ze er gewoon bij, alleen dan met zo'n uitroepteken erbij(xp prof)

maar ik zal die 4-1 drivers eens opnieuw installeren

Verwijderd

Topicstarter
ooh bij deze computer staan ze er niet meer bij

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
is het nog gelukt of niet ?

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:50
Ik denk idd dat het de 4in1 drivers zijn, of de aspi.

Verwijderd

Topicstarter
het is me nog steeds niet gelukt, heb de 4-1 drivers van mijn moederbord geinstalleerd maar dat hielp dus niet, als ik de pc opstart dan zie ik ze wel staan, alleen ik kan ze niet gebruiken :(

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 20:57
heb ik ook steeds met de packerd hell van me vader
vreemd genoeg, een 'fdisk mbr' loste alles op

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ik heb de afgelopen week wel twee keer het probleem gehad dat het toevoegen van een CD-RW aan een computer problemen gaf. In beide gevallen (Acer 12/8/32 en AOpen 12/8/32) wilde Windows XP ze niet installeren. Ze werden even herkend, maar daarna bleef het OS hangen en stonden ze in de Device Manager als CD-ROM vermeld. Ik kon het alleen oplossen door het OS opnieuw te installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is eindelijk gelukt. Ik kwam erachter dat na het deinstalleren van easy cd creator de spelers niet mer werkte. Na opnieuw easy cd creator te installeren stonden ze er weer netjes bij :)
Pagina: 1