• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-03 21:18

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik sms nogal veel, heb ook een sms bundel.

maar nu was ik net toevallig mijn mail aan het checken via mijn mobiel, kreeg mail binnen en die las ik toen... opeens kreeg ik een chatbinnen (eigenlijk een sms via de t68i chatoptie ofzo)
ik dus aan die persoon gevraagd of die een chat verzoek had gedaan, maar nee, gewoon een sms gestuurd.

Krijg ik dit nu via chat omdat ik net mail aan het checken was, en de verbinding dus open heb??

en nu stuur ik dus berichten terug (die zei als sms ontvangt) maar wordt dit nu voor o2(mijn provider) als een sms gezien, of als dataverkeer..... want ik heb toch een 5mb bundel, dus kan ik beter chatten dan smsen....

iemand enig idee?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
ik wil dit ook wel weten

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16
Naar mijn weten is de chat optie gewoon een vermakkeling van smsen. Het werkt dus wel gewoon over sms (centrale), en dus niet via gprs.

De reden waarom de t68 overging naar het chat window, weet ik niet. Misschien een soort detectie dat je meerdere smsjes van deze persoon had ontvangen en verzonden ?

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-03 21:18

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
tja had het graag zeker geweten, want als ik via chat iets binnen krijg staat het ook niet bij de ontvangen smsjes, dus ik vraag het me toch af...