Geen java

Pagina: 1
Acties:

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb laatst een nieuwe hardeschijf gekregen omdat de mijne kapot was. ik moest dus ook alles opnieuw erop gooien. hij draait nu weer een beetje, maar elke keer als ik op een site kom (met java ondersteuning) wil hij dus java downloaden, je krijgt dan zo'n pop-upje met: "To display this page correctly, you need to download and install the following components:"
• Java Virtual Machine

en dan kan je kiezen, download of cancel.
als ik dus download kies, kom je op deze site terecht

ik heb al een keer "List of fixes to the Microsoft VM" gedaan en toen had ie wel wat downloads maar niks over java (virtual machine)

weet iemand hoe ik nu aan java kom?
bvd

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja ik zou het gewoon downloaden bij java.sun.com. En dan moet je de jre hebben

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Java vm kun je gewoon downloaden bij microsoft download centrum.

Verwijderd

Ff downloaden vanaf die link, ff installeren en klaar is keer :)

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem, maar krijg de foutmelding dat de automatische download van virtual machine niet meer ondersteund is voor windows xp :(

• Matsie
oke ik zal zo even kijken bij java.sun.com

maar bij Microsoft download center kan je hem niet downloaden hoor

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Matsie
tijsco schreef op 08 augustus 2002 @ 11:02:
ik heb hetzelfde probleem, maar krijg de foutmelding dat de automatische download van virtual machine niet meer ondersteund is voor windows xp :(
dat krijg ik dus ook, ik ga ff zoeken op java.sun.com

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het zou ook wel moeten kunnen bij het download center van microsoft hoor. Maar je kan beter die van java.sun.com downloaden want dan heb je een veel nieuwere versie aangezien microsoft nog ergens bij 1.1.8 is blijven hangen ofzo omdat ze geen licentie meer kregen van sun.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1