Athlon vastzetten

Pagina: 1
Acties:

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02
Ik hoop binnenkort m'n Athlon Classic 700 nog wat verder te overklokken met een GFD (heb 'm nu op 784 @ 112 FSB :)), maar dan moet dus de cover eraf. Je kunt hem dan dus niet meer vast zetten met de slothouders. Nu is mijn vraag: hoe hebben jullie hem vastgezet (of hangt ie er los in)?

specs

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 22:26
*bump*

Ik sta op het punt hetzelfde te doen met mijn PC. Tips NE1?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Mijn celly (300@464) heeft een standaardkoeler die vastklikt. Maar met mijn Alpha is dat niet meer mogelijk. Hij hangt een beetje los in het slot. Gewoon niet tegen de kast stoten, anders loopt ie vast :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn oc'ed athlon hangt gewoon los... geen probleem verder hoor, alleen als je lan hebt moet je hem na het vervoeren even aandrukken.

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Gewoon los laten hangen, hij zit redelijk stevig.
Als je hem er uit wil trekken moet je best nog wel hard trekken, dus dat is geen probleem.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Tirerips (van die dingen die de politie ook gebruikt bij rellen:() gebruiken en wat kartonnen knipsels voor de opvulling :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Dat probleem had ik eerst ook, hoe ga ik hem vastzetten...
Ik op de werkbank gekeken, vond daar een 8mm plug... en die passen perfect
2 nieuwe pluggen gepakt en deze langs print van athlon en die zwarte houder, zitten paar kleine 'weerhaakjes' van plastic aan, en het zit perfect! wilde het eerst ook met tie-rips doen, maar dan trok ik m'n cpu scheef in m'n slot A
vandaar...

• RubenDJ
  • Laatst online: 10:02
Hey Eddo, dat van die plugs is wel een aardig idee... ik zal es op zoek gaan naar wat van die plugjes. Ik heb trouwens geen idee hoe ik die tierips vast zou moeten krijgen...

specs

Verwijderd

Ruben, de kleinste maat trekbandjes kan je door de gaatjes in de pcb steken, en dan om de plastic steun op je mobo. De mijne zit met trekbandjes en wiggen vast :D

Verwijderd

mijn Athlon (GFD + Artic Circle) zit vast met :

tada : schik niet :

PIII vasthouddingetjes :)

hoe noem je die dingen ?

past perfect..

zouden ze er voor gemaakt zijn ? :)

[update] SLOT-1 to FCPGA covertercard mounting devices heten ze :), te koop voor 2,50 bij DTC Computershops :)[/update]

mag ik van u twee SLOT-1 to FCPGA covertercard mounting devices om mijn athlon mee vast te zetten aub ?
Pagina: 1