Is niet gek hoor, kijk maar eens bij www.eurekaweek.nl/footer.html en versmal dan je browserwindow, dan weet je wat het probleem is
Dat komt omdat die eronder staat en dus niet zichtbaar is. HEt frame is te smal voor die 3 plaatjes. Wat je kunt doen is er een div omheen zetten bijvoorbeeld met een vaste breedte, maar netter is om gewoon de plaatjes/frame goed te zetten natuurlijk.
RRX is me voor
RRX is me voor
Hmmz dat klinkt leuk
thx
maar ik weet nu niet echt wat ik moet veranderen
Je moet degene die verantwoordelijk is voor de site de frameset laten aanpassenhavana schreef op 08 augustus 2002 @ 10:11:
Hmmz dat klinkt leukthx
Als je zelf verantwoordelijk bent moet je even op een local omgeving kijken wat de gevolgen zijn voor de rest van de pagina als je dat doet. Anders moet je misschien maar een korte workaround verzinnen.
Anyhoet, momenteel ondersteund de pagina niet die extra banner
|{ brrr }] |
Verwijderd
Makkelijkste manier: plaatje iets kleiner makenhavana schreef op 08 augustus 2002 @ 10:11:
Hmmz dat klinkt leukthx
Verwijderd
Hoe bedoel je je weet niet wat je moet doen? Er is net uitgelegd wat het probleem is, dan zou je toch moeten weten wat je moet doen (in dit geval?). Of ligt het nou aan mij
Wat je zou kunnen doen is de hele site iets breder maken, maar dan zou hij incompatible bij 800x600 worden (horizontale scroll).
En als je die logo's zelf maakt, zou je ze iets smaller kunnen maken.
Als dat niet werkt (tuurlijk werkt het wel
twee plaatjes zijn 201 pixels breed, het zilveren kruis plaatje is 401 pixels breed, je komt dus op 803 pixels uit.
snelste oplossing is gewoon DIV's eromheen te zetten en absolute positioning
en het frame op scrolling="no" te zetten (wat het vermoedelijk al staat)
snelste oplossing is gewoon DIV's eromheen te zetten en absolute positioning
code:
1
2
3
| <div style="position:absolute;left: 0px;top:0px;">pizzaplaatje</div> <div style="position:absolute;left: 201px;top:0px;">zilverenkruisplaatje</div> <div style="position:absolute;left: 601px;top:0px;">vakantieplaatje</div> |
en het frame op scrolling="no" te zetten (wat het vermoedelijk al staat)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
*Deneb kan de banner niet zo snel lezen*
Maar 800 is zowiezo te breed 750 is Max. Minder is nog beter.
Maar 800 is zowiezo te breed 750 is Max. Minder is nog beter.
Pagina: 1