Ik ben bezig met een nieuwe image te maken voor 60 pc's. Ik ben met de basis begonnen voor packages toe te wijzen, om dan te kijken of het werkt. Ik installeer een clean Win2K toestel, automatisch krijg ik Service pack 2 erop, dan bij de OU waar ik insta krijg ik aminpak(user published) en Office 2000(user assigned) toegewezen. Tot daar geen probleem. Dan wil ik een image maken, dus ik gebruik sysprep 1.1. Ik maak de image en reboot die pc terug. Na de mini-setup log ik terug aan, alles werkt, behalve die office package. Dus die sysprep heeft daarvoor gezorgd. Ga ik dan met gpresult kijken welke gpo's er ingeladen zijn, dan staat die van Office er perfect tussen, maar hij doet het niet. In event viewer vind ik geen enkele melding hiervoor, zowel op de server als de client. De site van Technet en eventid hebben tot hiertoe geen hulp geboden, nogal moeilijk als je geen foutmeldingen krijgt ook om gericht te gaan zoeken. Heeft hier nog iemand dat probleem al eens tegengekomen en eventueel opgelost.
Clients = Win2K Nederlands (kan de taal een probleem zijn?)
Server = Win2k AS Engels
Clients = Win2K Nederlands (kan de taal een probleem zijn?)
Server = Win2k AS Engels