Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pop mail op t68i via gprs werkt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gisteravond al wat gepost hierover, maar het is weg???!!!?
Ik kan dus niet via het mail prog. van de telefoon mailen via gprs, instelingen kloppen, via uwnet lukt het niet(moet inbellen, anders wil niet, ik wil dus niet inbellen maar gprs=en)
via mijn eigen chello account kan ik ook geen verbinding krijgen. Waar kan dit aan liggen en bij wie lukt het wel?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij mij lukt het geweldig (@Home/Vodafone). Gewoon username/wachtwoord en de juiste server invullen. Lukt wappen of internetten via GPRS wel?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 21:25
Ik heb in onderstaande thread een linkje naar een FAQ staan. Daar staat ook een Howto in voor GPRS. Moet je maar ff kijken:

E-mailen via T68i, hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ben-gprs actief abo .. Het wappen lukt wel, via de Ben wap-portal emails ophalen en versturen lukt ook (chello-account), maar in het mail programma van de telefoon kan hij geen verbinding krijgen met de server, terwijl alle instellingen precies gelijk zijn aan die die ik op de ben wap-portal als mail instellingen moest invullen.
De faq op die site gaat voornamelijk over inbellen, ik wil gprsen vanwege betere snelheid, via gsm inbellen is te traag..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit! gevonden in het forum op tsixtyeight.com, hier om precies te zijn:
http://forum2.tsixtyeight.com/viewtopic.php?t=4060
je moet een nieuwe data-account aanmaken met in het apn-adres iets van internet, bij mij was het apn:internet-act (ben), bij andere providers iets met internet en de naam (bij. internet.vodafone.nl of zo, het staat op de link.

Verwijderd

Dubbel met E-mailen via T68i, hoe?, ik heb je oplossing gequote in dat topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.