Toon posts:

switchbox met optische muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan een van jullie me helpen, als ik een optische muis (logitech) hang aan m'n switchbox (sitecom) dan wordt die optische muis niet herkend door alle pc's en die draaien allen onder een verschillen besturingssysteem. Als ik dan die muis weer vervang door een "normale" is er niets aan de hand (na een reboot). Heeft iemand een oplossing? :(

Verwijderd

Wat dacht je ervan om eerst ff de goede drivers te installen op alle pc's... :)

Verwijderd

Topicstarter
was het leven maar zo simpel, ik heb natuurlijk ook geprobeerd om de optische muis aan ieder individueel systeem te hangen en dan doet ie ut wel, dus helaas. maar bedankt voor de tip

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 23:30
Misschien komt het door de switchbox. Als die ertussen zit herkend je computer niet wat voor soort muis het is. Misschien doet de switchbox iets met het signaal van de muis naar computers.
*het is maar een gooi*
Kun je wat meer info (type enz.) van zowel muis als switchbox, misschien dat je dan iets ontdekt.

Maakt soms wel eens een foto ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit inderdaad ook aan zo iets te denken, de muis is een logitech M-BJ69 en de switchbox is een sitecom KVM switch KV 003 en hierop draait een laptop met XP een pc met w98 een met w2000 adv server en een met w95