Ik zit met het plan van over 1 jaar (begin zomervakantie) een volledig nieuwe pc te kopen ... (nog zooo lang
)
Nu is mijn vraag (mijn netwerkkennis is niet erg uitgebreid
) of jullie denken dat het nuttig is van nu nog een 10/100 kaart te kopen, of beter gezegd, gaat die 10/100 kaart DAN nog "up to date" zijn voor mijn nieuwe pc of zullen waarschijnlijk de gigabit netwerkkaarten het dan overgenomen hebben ?
Bijvoorbeeld, bestaat er een kans dat op een groot lan volgend jaar reeds voor iedere user een gigabit verbinding beschikbaar zal zijn, of gaat dat nog lang niet het geval zijn ? (ik vermoed het laatste)
Dit omdat ik over enkele dagen naar een lannetje ga (en in de loop van het jaar zal dit nog wel vaker gebeuren) en daar is het natuurlijk wel leuk een 10/100 kaart te hebben, maar voor die enkele keren is het dus geen echte must ...
Stel dus dat jullie denken dat de overstap naar gigabit als 'standaard' niet meer zo lang zal duren, dan zou ik er nu geen nieuwe kopen ... (zit met zeer beperkt budget
)
alvast bedankt voor de info !
edit:
Ik begin me nu plots af te vragen of ik wel in het juiste forum zit, moest dit onder overige hardware ?
Zo ja, mijn excuses, en zou iemand het even willen verplaatsen aub ?
Nu is mijn vraag (mijn netwerkkennis is niet erg uitgebreid
Bijvoorbeeld, bestaat er een kans dat op een groot lan volgend jaar reeds voor iedere user een gigabit verbinding beschikbaar zal zijn, of gaat dat nog lang niet het geval zijn ? (ik vermoed het laatste)
Dit omdat ik over enkele dagen naar een lannetje ga (en in de loop van het jaar zal dit nog wel vaker gebeuren) en daar is het natuurlijk wel leuk een 10/100 kaart te hebben, maar voor die enkele keren is het dus geen echte must ...
Stel dus dat jullie denken dat de overstap naar gigabit als 'standaard' niet meer zo lang zal duren, dan zou ik er nu geen nieuwe kopen ... (zit met zeer beperkt budget
alvast bedankt voor de info !
edit:
Ik begin me nu plots af te vragen of ik wel in het juiste forum zit, moest dit onder overige hardware ?
Zo ja, mijn excuses, en zou iemand het even willen verplaatsen aub ?
[ Voor 0% gewijzigd door Keyser Soze_61907 op 08-08-2002 06:47 . Reden: Verkeerde plaats ? ]