Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:16:
OEI, wat ben jij nou goed zeg, ben jaloers op je. ik wou dat ik zo goed werd en zo intelligent, zodat ik aap bal kon uitspelen zonder 1x dood te gaan.
ik heb nu wel een beetje research voor je gedaan, jij beweert dat die gamekubus meer voor ligt. teneerste :
PlayStation 2 66,407 1,419,468 verkochte consoles! 5/2002
GameCube 12,362 387,849 verkochte consoles! 5/2002
dus ps2 is nog steeds nummer 1, en gamecube wordt nummer 3!
check hier :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Gamecube vs Xbox
General - ChipMunk - 7/8/2002 - 5:09:00 PM
Meldden wij al eerder dat er in Europa 1 miljoen Cubes zijn verkocht, wereldwijd is dat nu in totaal 4,8 miljoen. Een miljoen stuks meer als de Xbox. Deze twee systemen die wereldwijd gezien redelijk tegelijkertijd zijn gereleased.
Maar hoe lang gaat dat nog duren? Volgens een studie door Ziff Davis Media Game Group, waar 2000 gamers aan hebben deelgenomen, zou dat kunnen veranderen. Er kwam naar voren dat 15% van de ondervraagden een Xbox gaat kopen tegenover 9% voor de Gamecube. Waar gaat dat toe leiden? Over het hele jaar 2003 zou dat betekenen dat er 13,7 miljoen Xbox verkocht zullen zijn tegen 11,2 miljoen Cubes.
Het moet nog blijken of dit onderzoek wel representatief is voor de hele internationale gemeenschap. Duidelijk is wel dat de console-war nog niet gestreden is.
Em het is allang oud nieuws dat ps2 voor ligt. Maarja dat heb je wel eens wanneer die langer uit is. Het gaat meestal om de gamecube vs. xbox discussies.
Je bent idd een (blinde) xbox fanboy die geen idee heeft waarover hij blaat en weet dat hij in de verliesende situatie zit in deze gesprek dus replyd hij met een domme argument dat de gamecube op nummer 3 komt omdat er 1 of andere survey is gedaan onder 2000 gamers (weet je hoe weinig dat is).
En wil je een conclusie trekken over die 2000 gamers en dat door trekken tot 2003??? lmao. Ik weet niet waar deze survey is gemaakt maar ik kan ook een survey in japan houden en dan ligt de gamecube NOG VEEL MEER VOOOR dan nu voor de xbox.
Is hetzelfde als je salou gaat en daar een survey gaat houden hoeveel tieners sex hebben gehad. En dat doortrekken hier naar nederland en op de conclusie komen dat hier in nederland 99% van de tieners sex hebben (bij wijze van).
Die survey kan best eerlijk zijn gedaan maar is wel de slapste argument wat ik ooit heb gehoord.
Echt die (blinde) xbox fanboys blaten me soms van die dingen eruit die me echt over het hoofd vliegen. Er is 1 feit. Daar kunnen ze niet tegen op maar dan nog komen ze van: Maar..maar..maar Bl44t.
De president van nintendo heeft ook gezegd dat de nintendo meer gamecubes gaat verkopen dan alle PS2's en Xboxes bij elkaar. Daar kom ik toch ook niet mee aan zetten en zeg dat de gamecube op nummer 1 komt te staan en dat de xbox kansloos is.
Maja het feit blijft dat nintendo meer GC heeft verkocht dan MS xboxses. En deze gat zal volgens mij alleen maar groter groeien met de komende grote titels op komst. En daar kan je dus ook niet omheen. En die cijfers wat je daar opnoemde slaan ook nergens op?? Post dan cijfers van wereldwijd verkoop of zeg er dan bij dat dat alleen voor japan geld.
Anyway het heeft van geen enkel nut om blinde mensen iets te laten zien dus ik laat jouw wel in je eigen (xbox) wereldje leven.
We zullen zien hoe het gaat. Al die xboxers komen met de argument dat de xbox terug slaat volgend jaar ofzo en dat MS aan een marathon (opeens) mee doet en niet aan een sprint. En dit moet nog bewezen worden. En ondertussen ligt de gamecube voor de xbox en zal het (denk ik) niet veel veranderen met de komende titels (die je waarschijnlijk allemaal niks vind maar nog zullen ze platinum gaan:SMS,Zelda,MP en spellen die ook goed gaan verkopen: Turok,DIe Hard, SFA,Wario World en een paar andere).