PS2 of GC???

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46
EDIT: IK WIL GEEN XBOX! KLAAR! DUS IEDEREEN DIE EEN XBOX HEEFT EN ANDERE CONSOLES WIL NERFEN KANKER AJB OP!

Ik wil dus een console kopen, maar ik ben aan t kijke welke (PS2 of GC, Xfokingleijkeophangendeteringdoos valt af)!

Ik hou voornamelijk van actionadventure...

voordelen
PS2:
DVD speler (maar ik heb er al 3)
bekende shit
veel toptitels op uitkomen
meer 'beschikbaar' (nie egt beschikbaar maar er is meer keus van spellen enzow)
MGS2

GC:
klein
controller
alle big N characters
Metroid Prime (wat is dat spel geil)

Nadeel
PS2:
btje verouderd
minder originele spelle

GC
geen dvd >:)

ik weet t niet maar waelke moet ik nou kopen?

als ik een GC koop ben ik heb ik dan meer garantie voor de toekomst? ik bedoel wat voor phatte spelle komen nog uit?

En de PS2 kan die t geweld nog wel aan enzow!

En plz kom nie aan zette met de ksdoos is beter want dat is ie dus niet kut ding error hier krasje daar gejatte game hier kut controller daar! })

thnx alvast

This is the Way.

Verwijderd

sjongenjongen , die keus is snel gemaakt :P

Je vergeet de grootste voordeel van Ps2 :

ombouwen om backups van je originele spellen te kunnen maken en spelen *D
je hebt ook nog een ruime keus uit ongeveer 500 spellen!!

als je nog geen 16 bent, en je bent dol op mario en je wordt geil van princess uit het kasteel redden, dan moet je een GC kopen.

Verwijderd

Q-cube kan wel dvd maar de prijs is wel DUUR.

http://www.activesites.co...sp?action=5&cat=1&path=-1

die q-cube ziet er vet uit :9~

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

GC
geen dvd
als je nu nog geen dvd speler in huis hebt ben je sowieso hopeloos :P
zo ja... koop maar een PS2.. je bent de cube niet waard. zo nee?
koop die cube en haal de beste next gen console in huis die er op 't
moment te verkrijgen is

hader flame uitlokken dan dit kan haast niet

ik zou sowieso voor de cube kiezen al is het maar voor de spellen die me zo goed liggen
Mario Sunshine / Rogue Leader / SSBM / Zelda / Metroid en ga zo maar door. PS2 is
voor mij altijd al een btj nare console geweest en blijft ondanks z'n dvd optie van m'n
verlanglijstje (bovendien heeft m'n broertje hem al gewonnen bij 'n maf spel)

Verwijderd

RSP schreef op 08 augustus 2002 @ 06:44:
[...]

als je nu nog geen dvd speler in huis hebt ben je sowieso hopeloos :P
zo ja... koop maar een PS2.. je bent de cube niet waard. zo nee?
koop die cube en haal de beste next gen console in huis die er op 't
moment te verkrijgen is

hader flame uitlokken dan dit kan haast niet

ik zou sowieso voor de cube kiezen al is het maar voor de spellen die me zo goed liggen
Mario Sunshine / Rogue Leader / SSBM / Zelda / Metroid en ga zo maar door. PS2 is
voor mij altijd al een btj nare console geweest en blijft ondanks z'n dvd optie van m'n
verlanglijstje (bovendien heeft m'n broertje hem al gewonnen bij 'n maf spel)
kijk als jij net zo als RSP houdt van simpele en domme spellen , kies je gewoon een GC

sorry ? gc en nex gen console? xbox verkracht gc van alle kanten! :Y)

trouwens test uit c't blad hadden ze SSX tricky op alle 3 de consoles getest, en op welke console zag het er wazig en goedkoop uit? JUIST, op GC. :Z

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

en hoe komt dat....

EA big.. die luije varkens kunnen gewoon niks goed doen.. dat moet je aan Rare en Nintendo overlaten..

en wie wil er nou tricky spelen.. (ik iig niet)

This space is occupied

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

connection >>> nog meer slappe argumenten?? als je geen 16 bent enz. jonge gamen is niet aan leeftijd gebonden kijk dat jij fantastische spellen met fantastische gameplay wil missen omdat je ouder bent als 16 vind ik geen probleem. En lees jij effe de review over Freekstyle (SSX Tricky alleen dan met motoren) daar is de GC versie dus duidelijk de betere. (veel hogere framerate en veel minder kartels). Dat jij naar 1 spel kijkt en de GC daar op beoordeelt is zwak.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
HIValicious schreef op 08 augustus 2002 @ 04:09:
voordelen
PS2:
Geen voordeel dus
bekende shit
Naam zegt niks kijk maar naar AMD
Komt op elke console
Mja maar ga je die ook echt spelen?
MGS2
:/
GC:
klein
controller
alle big N characters

Nadeel
PS2:
btje verouderd
minder originele spelle

GC
Geen nadeel als je al 3 dvd-spelers hebt ;)
als ik een GC koop ben ik heb ik dan meer garantie voor de toekomst? ik bedoel wat voor phatte spelle komen nog uit?
Nintendo was van plan met de GameCube heeeel lang nog door te gaan en Sony heeft de PS3 bij wijze van spreke al klaar liggen
En plz kom nie aan zette met de ksdoos is beter want dat is ie dus niet kut ding error hier krasje daar gejatte game hier kut controller daar! })
*zucht* nog erger dan de gem. fanboy jij.

Maar er komt nog veel goeds op de Cube, en op de PS2 komt ook nog wel wat maar dat is imo niet echt bijzonder te noemen verder. * Thunder zou voor de cube gaan (Wat ik ook ga doen als ik jarig ben, past mooi boven op de xbox :))

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wat een verschrikkelijjk antwoord CONEction. De topicstarter zegt zo wie zo al dat ie geen XBox wilt. Waarom kom je er dan toch mee aanzetten. :Z

PS3 komt ook alweer uit in 2005, de volgende GC (Nintendo console) zal pas verschijnen in 2008 a 2009. Er is dus genoeg support hiervoor. Door Nintendo zelf, maar ook door andere devvers omdat dat ding al zoveel heeft verkocht dat software erop wel moet gaan verkopen.

Net zoals de NES, SNES en PS bijvoorbeeld. Deze machines werden ook nog steeds ondersteund toen hun opvolgers uit waren.

Conclusie, koop ze beiden!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Creepy
  • Laatst online: 22:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

:O

Alweer een "welke console moet ik nemen" topic wat uitloopt (naar mijn idee) op een "deze, nee deze.. maar deze is vele beter, nee man, deze is veel beter. nietus.. wellus.. ah jij PS2 fanboy, moet je horen wie het zegt XBOX flamer.. pff.. GC kiddie..." discussie.

Affijn... welke spelen vind jij het leukst?? Zijn de dat de (komende) games voor de PS2, of voor de GC? Klaar, keuze gemaakt. Weet je het niet? Zoek ff wat review siten en ga lezen... ben je er dan nog niet uit, dan ben he hopeloos :P

En AUB niet gaan zuren over de graphics van de consoles... het gaat om de GAMEPLAY!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat een antwoord hierop geven erg moeilijk is, omdat het bij iedereen er een verschillend antwoord uitkomt, en aangezien jij andere dingen belangrijk vind dan een ander.

Kortom: Zoek zelf wat uit, lees revieuws van de spellen die beschikbaar zijn en kies dan wat. Dat is toch ook juist het leuke om zo iets zelf uit te zoeken? :)

Het is trouwens IMO erg belangrijk om erop te letten welke games erop zijn, aangezien je niks aan de hardware hebt als er geen leuke games op zijn.
En let vooral ook niet op vergelijkingen waarmee ze kijken hoeveel MHz die ene doos haalt en die andere, dat zegt niks over de prestaties :o

succes :)

🌞🍃

Verwijderd

Oh en voordat iemand FFX aanhaalt als voordeel van de PS2 (het IS een groot voordeel van de PS2, niet alleen MGS2, maar ook FFX en GTA3, GT3 etc) Square heeft ook FF Tactics en nog een Final Fantasy (Crystal Chronicle) voor de Cube aangekondigd (en Seiken Densetsu voor GBA :) :) (secret of mana is dat dudes!))

• GZ

GZ

!!

Creepy schreef op 08 augustus 2002 @ 19:10:

Alweer een "welke console moet ik nemen" topic wat uitloopt (naar mijn idee) op een "deze, nee deze.. maar deze is vele beter, nee man, deze is veel beter. nietus.. wellus.. ah jij PS2 fanboy, moet je horen wie het zegt XBOX flamer.. pff.. GC kiddie..." discussie.

Affijn... welke spelen vind jij het leukst?? Zijn de dat de (komende) games voor de PS2, of voor de GC? Klaar, keuze gemaakt. Weet je het niet? Zoek ff wat review siten en ga lezen... ben je er dan nog niet uit, dan ben he hopeloos :P

En AUB niet gaan zuren over de graphics van de consoles... het gaat om de GAMEPLAY!
JIJ snapt het _/-\o_

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Creepy schreef op 08 augustus 2002 @ 19:10:

ook mee eens, maar effe zonder gein, Dat gamecube EIGENLIJK voor jongere spelers bedoeld is is gewoon een feit!

en mensen die gamecube leuk vinden, heb ik niks tegen, dat mag. Maar ga geen betere consoles als XBOX/PS2 afkraken!

BTW 2 mensen die hier gamecube aanraden :

Tekkenmaster 16 jaar
Thunder 16 jaar

zoals ik al zei ben je jong koop een GC :P

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

ook mee eens, maar effe zonder gein, Dat gamecube EIGENLIJK voor jongere spelers bedoeld is is gewoon een feit!
Nintendo zelf denkt daar anders over
en mensen die gamecube leuk vinden, heb ik niks tegen, dat mag. Maar ga geen betere consoles als XBOX/PS2 afkraken!
Wat doe je nou zelf? Betere console dan de XBOX/PS2 afkraken :+ ;)

GOTO: 100
En lees opnieuw

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hoezo is dat een feit?? volgens mij zijn er net zoveel "kiddie" spellen op de PS2 als op de GC.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

[...]

Tekkenmaster 16 jaar
Thunder 16 jaar

Ahum...fanboy alert! Lees dit maar es ff door.(tenminste als dat lukt met je ps2 engels ;) )
GameCube will not be targeted at kids, it will not be targeted at teens, and it will not be targeting adults. GameCube will appeal to anyone who enjoys being entertained by interactive gaming. And that is the code we believe strongly: that gaming is an attitude, not an age. - David Gosen, Managing Director of Nintendo of Europe
met dank aan ds @Gamepoint&Gamers.nl Forums :D

Trouwens ik raad de GC ook aan en ik ben 18,so wtf is your point!Je hoeft die Mario,zelda en andere spellen niet te spelen hoor.Er zijn zat andere titels die niet 'kiddy'(ahum) zijn.Metroid,Resident Evil,Eternal Darkness en Timespitters 2 bijv.!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wacht hij maakt ook nog een fout: ik raad ook een GC aan en ben 17.

btw: als het je nog wat intereseert de gemiddelde GC koper is: 23 jaar.

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:16
Het gaat er tog om wat jij aan een console goed vind niet wat een ander vind .... Je moet gwoon zelf beslissen want jou goed eraan lijkt vergeleken met de ander...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• kamerplant
  • Niet online
[...]

Tekkenmaster 16 jaar
Thunder 16 jaar

Dat doet me denken aan een ingezonden brief in een PU van een paar maanden terug, waar ik het heeuwig mee eens ben :Y)
Ik wil effe reageren op al die gasten die zeggen dat dee Nintendo kiddy is. Dat is dus vette onzin! Nintendo maakt gewoon de vetste games. En wanneer is een spel kiddy? Het wordt al als kiddy bestempeld als er éé blij mannetje of kleurtje voorbij komt! Ik vind een spel kiddy als het super makkelijk is, niet als het blij is! Ook van die gasten zie zeggen: oh ik ben te oud voor een GameCube en blije spellen bla bla bla... OKé al die gasten zijn dus te oud om te genieten van goeie gameplay? Ze zijn te oud voor spellen waar je langer dan vier uur over doet? Als dat zo is, hoop ik dat ik nog lang jong blijf, want ik genoot van de spellen Zelda en Super Mario op de N64. En ik geniet nu van de gameplay van spellen zoals Wave Race en SUper Monkey Ball! En de gasten die te oud zijn, die gaan maar fijn Metal Gear Solid 2 spelen (reply een 7) of Dead or Alive 3 (reply een 7). Ik speel lekker SUper Monkey Ball (reply een 10)
Ik ben niet anti Xbox of PlayStation maar wel anti-gasten-die-denken-dat-Nintendo-voor-baby's-is!
Zo dat moest er ff uit!

🌞🍃

• GZ

GZ

!!

Dus topicstarter, wat ga je kopen?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Zo verouderd is de PS2 niet. ALs je ziet wat ie nog kan in vergelijking met de zwaar over gespecte XBOX bv. Zou ik t niet als een nadeel zien. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 19:19:
Oh en voordat iemand FFX aanhaalt als voordeel van de PS2 (het IS een groot voordeel van de PS2, niet alleen MGS2, maar ook FFX en GTA3, GT3 etc) Square heeft ook FF Tactics en nog een Final Fantasy (Crystal Chronicle) voor de Cube aangekondigd (en Seiken Densetsu voor GBA :) :) (secret of mana is dat dudes!))
En daarom heb ik dus zowel een ps2 als een gamecube :) , 2 leukste consoles voor rpg's (mijn mening)

• Thunder
  • Niet online
[...]

Tekkenmaster 16 jaar
Thunder 16 jaar

En blijkbaar kan iemand die in 1982 is geboren nog niet eens rekenen ook 8)7 (2002-1987 != 16)

Maar goed, je moet gewoon kiezen voor de games, vind je MGS2 belangrijk dan Metroid, GT3 beter dan Zelda (Appel peer ja weet ff niks beters)

Verwijderd

Thunder schreef op 08 augustus 2002 @ 20:16:
[...]
En blijkbaar kan iemand die in 1982 is geboren nog niet eens rekenen ook 8)7 (2002-1987 != 16)
nou 15 dan :P

• VeldKoe
  • Niet online
ik zou een Xfokingleijkeophangendeteringdoos nemen

owja, HIValicious, je bent een nerd
WaNt Je OnDeRTiTeL isZSZZSZ NieT stOeR eN je BeNt eEn FanbOy dIe beTer Op GamErs.nL tHuishooRt, PlZ TiEfUs Een eInd oP (ik dacht ik gebruik de stoere manier van schrijven even, hoor ik er ook bij)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:07:
[...]

En daarom heb ik dus zowel een ps2 als een gamecube :) , 2 leukste consoles voor rpg's (mijn mening)
en waarom heb ik een Dreamcast,PS2,Xbox(binnenkort) ? omdat ik het waard ben!
:*)

Verwijderd

VeldKoe schreef op 08 augustus 2002 @ 20:32:
ik zou een Xfokingleijkeophangendeteringdoos nemen
hehe 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 19:49:
[...]
Ahum...fanboy alert! Lees dit maar es ff door.(tenminste als dat lukt met je ps2 engels ;) )
[...] met dank aan ds @Gamepoint&Gamers.nl Forums :D
D'oh! :)
Ik wil dus een console kopen, maar ik ben aan t kijke welke (PS2 of GC, Xfokingleijkeophangendeteringdoos valt af)!
Goede smaak :), leukste genre imo.

Ik noem 1 spel: Zelda
Vooruit, nog maar een spel: StarFox Adventures

Beide action/adventures, StarFox komt in November en Zelda pas volgend jaar maar dit zijn waarschijnlijk wel de beste action/adventures games die deze generatie zullen uitkomen.

Zelda 2 voor cube is ook al min of meer aangekondigd (gehint).

Als ik dit zo lees dan is de 'cube de beste keuze voor jou.

• VeldKoe
  • Niet online
schnumi schreef op 08 augustus 2002 @ 19:52:
wacht hij maakt ook nog een fout: ik raad ook een GC aan en ben 17.

btw: als het je nog wat intereseert de gemiddelde GC koper is: 23 jaar.
inderdaad, de meeste nintendo eigenaars die ik ken zijn juist heel volwassen, er is vaak heel goed mee te praten en kunnen een normale discussie hebben, xbox lui ook nog wel, maar de meeste PS2 mensen die ik tegenkom zijn toch erg fanatiek en gaan enorm in de verdediging om hun duidelijk grafisch teleurstellende ps2 (tsja ik haal toch maar even graphics aan, aangezien de ps2 fAnbOyS zelf hun ps2 grafisch het mooist vinden :X en daar altijd over blaten) een 'helpende' (of moet ik flamende zeggen) hand te bieden

edit: en nee, ik heb geen 1 console, dus ik ben wel degelijk NIET partijdig
waarschijnlijk binnenkort een ps2 kopen, alleen jammer dat er zo weinig vriendelijke ps2 eigenaars zijn..

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

cube _/-\o_

This space is occupied

Verwijderd

VeldKoe schreef op 08 augustus 2002 @ 20:44:
[...]

inderdaad, de meeste nintendo eigenaars die ik ken zijn juist heel volwassen, er is vaak heel goed mee te praten en kunnen een normale discussie hebben, xbox lui ook nog wel, maar de meeste PS2 mensen die ik tegenkom zijn toch erg fanatiek en gaan enorm in de verdediging om hun duidelijk grafisch teleurstellende ps2 (tsja ik haal toch maar even graphics aan, aangezien de ps2 fAnbOyS zelf hun ps2 grafisch het mooist vinden :X en daar altijd over blaten) een 'helpende' (of moet ik flamende zeggen) hand te bieden

waarschijnlijk binnenkort een ps2 kopen, alleen jammer dat er zo weinig vriendelijke ps2 eigenaars zijn..
Ik weet niet of jij weleens GT3? Tekken 4? Virtua fighter 4? Head Hunter? MGS2? etc.. gespeeld hebt, maar de graphics zijn zeker ok(niet met alle spellen en het zijn er al ongeveer 500) , en gezien je zelf geen console hebt, ben je niet alleen onpartijdig maar heb je ook weinig verstand van spellen, en wat jij probeert te doen is van iedereen een eigen volk maken ps2eigenaarsvolk , gceigennaarsvolk , xboxeigenaarsvolk? console is geen cultuur of geloof hoor. ze zijn allemaal gewone mensen met verschillende smaken , dus heeft niks met karakter ofzo te maken |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:14:
[...]

Ik weet niet of jij weleens GT3? Tekken 4? Virtua fighter 4? Head Hunter? MGS2? etc.. gespeeld hebt, maar de graphics zijn zeker ok(niet met alle spellen en het zijn er al ongeveer 500) , en gezien je zelf geen console hebt, ben je niet alleen onpartijdig maar heb je ook weinig verstand van spellen, en wat jij probeert te doen is van iedereen een eigen volk maken ps2eigenaarsvolk , gceigennaarsvolk , xboxeigenaarsvolk? console is geen cultuur of geloof hoor. ze zijn allemaal gewone mensen met verschillende smaken , dus heeft niks met karakter ofzo te maken |:(
Wtf....ik heb die tekst 3x overgelezen en ik snap nog steeds niet waar het op slaat.Iemand die geen console heeft mag dus niet meepraten? 'T wordt wel steeds leuker met jou.....

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

laat maar. tuurlijk kan je meepraten. als je dus geen console hebt heb je geen verstand van spellen. 8)7

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:14:
[...]

dus dus wel zo.. ik heb 2 vrienden die een X-box hebben, 2 die een Ps2 hebben, en 2 die een Cube hebben

je merkt zeker verschil in gedrag..
de ps2 mensen vinden alles te kinderachtig en zijn heel gevoelig voor kritiek, ze worden vaak snelbaas als je iest zegt over HUN FFX of GTA 3

de Xbox mensen vind ik het ergst maar ook meteen het zieligst.. die kunnen zoooo kinderachtig zijn. je komt een keer met feiten en ze gaan gewoon kinderachtig ''blablabla'' roepen ze zeggen nu al dingen over spellen die nog niet eens klaar zijn of reviews hebben

de console heeft (in dit geval) veel met het karakter te maken

maja zoals ze altijd zeggen ''onzekere mensen zijn erg aggresief'' dit gaat vooral op voor de Xbox eigenaars >:)

mensen voordat iedereen die een X-box of een PS2 heeft weer gaan zeuren: dit gaat dus om mijn ervaringen met ps2 en xbox eigenaren

This space is occupied

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10-2025
Waarom breng je steeds die 500 games tevoorschijn?
Ik meen toch echt dat de ps2 het moet hebben van de spellen die je opnoemt en de rest is dus echt behoorlijk matig! Daarvoor zou ik geen 300 euro uitgeven aan een ps2. Dan kan je hem beter is huren :)
Als je van adventure - actie houd is GC de beste keus voor je. Straks hebben we starfox die erg goed in de smaak zal vallen voor vele cubers en natuurlijk zoals eerder genoemt Zelda. en natuurlijk zullen er nog vele andere games volgen :) Gameplay is gewoon erg top met de GC, spel aanbod is nog niet zo groot helaas maar over 1 maand komt weer een lading top games uit.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 19:33

Damian

Insane Obtrusion

heb er zelf geen 1 van de twee, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de PS2 gaan. Games zijn makkelijk te leechen (X: :P) En je kan er eazy dvd's mee loeren.

Ook heb ik het nog steeds niet zo met die "mario happy" games die er voor de Cube zijn.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
Lekker een PS2 gaan modden en geen een game origineel meer kopen...

en het dan later gek vinden dat er geen nieuwe MGS meer komt omdat die developer failliet is, en geen GT4 omdat die developer er ook al mee gestopt is vanwege geldproblemen, en GTA4 eigenlijk niks is omdat het budget daarvoor niet zo hoog was...

En over die leeftijden, who cares, gaat mij om de games, de spellen voor de Cube zijn gewoon heerlijk om te spelen...
Ik vermaak me hier wel met me vrienden en SSBM

(ik ben 20 en raad dus cube aan)

Nog een voordeel van Cube -> de GBA... koppel ze aan elkaar en je games krijgen een extra dimensie :)

• NoTimeRemains
Ow kut t was eg nie bedoeling om een foking flame war te starten! En wtf is er tegen MGS2? Ik vind t een tof spel en dat hoef jij eg nie met mij te delen hoor! Xbox suxx IMFHO!

en why de hell ben ik een nerd! mag ik mijn muziek luistere heb jij daar wat over te zegge? neej wat is dan tof trance? ROFL! favo drankje leme guez Bacardie Breezah! Kanker op!

Close de foking topik maar! Ik d8 dat ik met fatsoenlijke mensen een discussie kon starten! Maja dan ga ik tog naar gamers.nl wat boeit dat nou? Als ik dat wil moet ik dat tog wete en als ik daar een fatsoenlijk antwoord kan krijgen, dan is die site 100x beter als deze!

[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-08-2002 00:34 . Reden: Eikels zijn egt overal! ]

This is the Way.

• NoTimeRemains
[...]

Tekkenmaster 16 jaar
Thunder 16 jaar

wtf ik ben 18 so what! wat boeit dat nou? waar staat dat GC een kiddie console is? Feit? Triest!

Maar ff BTW M$ lagt lekker in zijn vuistje eerst een kut controleer bij de doos verpakken (een ding waar je als baskerballer nog te kleine hande heb) en dan brengen ze nog ff een BETERE(!) controler uit voor wat $$$! M$ _/-\o_ ! Flame intended!En ja ik heb ze beide in de hande gehad, de jap en de gewone!

This is the Way.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
CONSOLES WIL NERFEN KANKER AJB OP!
pff zo krijg je nix te horen van me |:(

kinderen begin er maar nooit aan je ziet maar weer :r

• KeRsTmAnNeKe
HIValicious schreef op 09 augustus 2002 @ 00:33:
[...]

wtf ik ben 18 so what! wat boeit dat nou? waar staat dat GC een kiddie console is? Feit? Triest!

Maar ff BTW M$ lagt lekker in zijn vuistje eerst een kut controleer bij de doos verpakken (een ding waar je als baskerballer nog te kleine hande heb) en dan brengen ze nog ff een BETERE(!) controler uit voor wat $$$! M$ _/-\o_ ! Flame intended!En ja ik heb ze beide in de hande gehad, de jap en de gewone!
Ooit een GC controller in je ghanden gehad... behalve korte snoertje issie perfect :)

• NoTimeRemains
k weet! hij is na 10 min een extensie van je lijf _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-08-2002 01:05 . Reden: typos ]

This is the Way.

• NoTimeRemains
ps zelda's nieuwe style vink imho veel minder maar dat komt om dat ik liever volwassen geems speel (en daar bedoel ik nie dat N geems kiddie zijn) met volwassen bedoel ik zo iets van spele met snake of dante of SAMUS snappie ? zal wel nie!

This is the Way.

• KeRsTmAnNeKe
HIValicious schreef op 09 augustus 2002 @ 01:48:
ps zelda's nieuwe style vink imho veel minder maar dat komt om dat ik liever volwassen geems speel (en daar bedoel ik nie dat N geems kiddie zijn) met volwassen bedoel ik zo iets van spele met snake of dante of SAMUS snappie ? zal wel nie!
spelen met "volwassen" personen...

Ik wil zelda nieuwe stijl weleens zien, volgens mij gaatie gewoon roeleren!

• NoTimeRemains
ja ik vind t gewoon nie zo 'mooi' anders dat wel... eerst spele

This is the Way.

Verwijderd

HIValicious schreef op 09 augustus 2002 @ 00:33:
[...]

wat wil je nu bewijzen? dat jij van die kleine pootjes hebt waar alleen een gc controller in past kan bill gates toch ook niks aan doen :+
ik vind het juist machtig die xbox controllers.
EDIT: IK WIL GEEN XBOX! KLAAR! DUS IEDEREEN DIE EEN XBOX HEEFT EN ANDERE CONSOLES WIL NERFEN KANKER AJB OP!
euh, lekkere taalgebruik voor een18 jarige . als je een gc wil koop je toch lekker een gc. niemand houdt je tegen.

met 1 ding ben ik het wel met je eens, Triest!

Verwijderd

CONNECTION: BWAHAHAHA.....wahahha....lmao...lol.

Jij maakt me aan het lachen. Dingen zeggen over de gamecube zonder research.
Kom jij met je halo aan )lekker volwassen,graphisch super. En kom ik met meonkey ball aan scoord precies hetzelfde of hoger bij de meeste reviews. En Halo speel je zo uit. Monkey ball lukt JOUW never nooit om uit te spelen. DUs wat zeur je nou over kiddy. Ik wed dat jij als volwassenen beginner van monkey ball nog niet eens kan uitspelen zonder 1 x af te gaan.

Dit is maar 1 spel waar ik het over heb. IIG dream on over gamecube is voor kiddys. De gamecube ligt wel veel meer voor dan de xbox in de wereld maar dat word altijd weer vergeten (DE FEITEN). Meningen zijn ok. Maar de feiten missen bijna alle xbox fanboys (die hard fanboys heb ik het over die in staat zijn om tr liegen.

• Creepy
  • Laatst online: 22:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

VeldKoe schreef op 08 augustus 2002 @ 20:44:
[...]

Zie mijn eerste post in dit topic.... bedenk dan dat ik een DC, PS2 en een GBA heb.. en dat er binnenkort een GC gaat komen (Zelda :) ).. Je zegt wel dat je onpartijdig bent, maar je komt wel erg bevooroordeeld over als ik het mag zeggen.

En ik zal het nog maar een keer herhalen hoor (voor alle l33t g4m3rs die roepen dat hun c0ns01e r0x0rs y0r b0x0rS): een console koop je voor de GAMES (en dan natuurlijk de games die JIJ leuk vindt!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 04:14

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik ben 28, en heb meteen bij de launch in NL een Cube gekocht. Ook zijn er mensen in mijn omgeving (van mijn leeftijd dus) die een Cube gekocht hebben.

Ik heb niks tegen de PS/2, en ook niks tegen de Xbox; integendeel: dat zijn ook mooie apparaten met coole spellen. Maar ik heb gekozen voor de Cube vanwege mijn goede ervaringen met Nintendo consoles en games in het verleden.

De Snes was erg cool; ik speel er nu nog regelmatig op (Super Mariokart, Rock N Roll Racing, Zombies Ate My Neighbours). De spellen op de cube hebben gewoon een hoge playability, en ze zijn zeer zeker uniek: kijk maar naar games als Super Monkeyball en Super Smash Bros Melee.

Maar ik vind games van de Xbox ook wel cool; vooral Ralli Sport en Halo. Maar dat zijn 'PC achtige' spellen, die ik net zo goed op mijn PC zou kunnen spelen. Dat zijn games die niet de 'console feel' geven... en dat zocht ik juist.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Cube, want daarheb je vettere action/adventure zooi op dan op ps2 :) en action/adventure zooi is wat je wil, toch?
2 zeldas, starfox, nieuwe castlevania, mario sunshine
:)
ps2 is op dat gebeid minder naar mijn mening
en t zijn misschien afentoe wel kleurige en vrolijke games op de Kubus, maar niemand is ooit dood gegaan aan vrolijkheid en kleur toch? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• KeRsTmAnNeKe
DynaMikeY schreef op 09 augustus 2002 @ 09:43:
Maar ik vind games van de Xbox ook wel cool; vooral Ralli Sport en Halo. Maar dat zijn 'PC achtige' spellen, die ik net zo goed op mijn PC zou kunnen spelen. Dat zijn games die niet de 'console feel' geven... en dat zocht ik juist.
Zo dacht ik ook... kvond de Cube ook de meest "console-achtige" spellen hebben... daarvoor wil ik zo'n ding, niet om games te spelen die ik op[ me pc ook kan spelen...

Verwijderd

PS2 heeft heeeeel veeeel meer keuze uit spellen omdat sony gewoon 1000x meer capisiteit heeft dan Nintendo

De Cube is wel een klein tikkie mooier

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:25:
PS2 heeft heeeeel veeeel meer keuze uit spellen omdat sony gewoon 1000x meer capisiteit heeft dan Nintendo

De Cube is wel een klein tikkie mooier
de ps2 heeft natuurlijk veeel meer spellen ja maar.....
90% van die spellen is bagger
er zijn nu op dit moment bijna evenveel spellen op de ps2 als op de cube ik leuk vind.
er zijn misschien 7 leuke spellen op het moment op de ps2 en evenveel op de cube dus hou AUB op met het argument dat de ps2 meer spellen heeft want dat is niet een in zijn voordeel imo

edit:
ennuh.. capisiteit?? je bedoelt capaciteit ;)
en wat bedoel je daar nou weer mee??

This space is occupied

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd bedoel je met capaciteit de hardware van de console???

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 09 augustus 2002 @ 12:31:
[...]
de ps2 heeft natuurlijk veeel meer spellen ja maar.....
90% van die spellen is bagger
er zijn nu op dit moment bijna evenveel spellen op de ps2 als op de cube ik leuk vind.
er zijn misschien 7 leuke spellen op het moment op de ps2 en evenveel op de cube dus hou AUB op met het argument dat de ps2 meer spellen heeft want dat is niet een in zijn voordeel imo

edit:
ennuh.. capisiteit?? je bedoelt capaciteit ;)
en wat bedoel je daar nou weer mee??
Snap ik ook niet. :/ Misschien bedoeld hij doelgroep? :+

Verwijderd

Hij bedoeld dat Sony veel meer geld te besteden heeft... Doh (PGR)! :P

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Ik heb een GameCube , en heb er zeker geen spijt van. Heb me bv. uren vermaakt met Pikmin en zeker na het gespeeld hebben van Metroid , Zelda & Star Fox ben ik erg happy dat ik er 1 heb.

Maarrrrrrr : Er komt ook nog wel een PS2 voor FF10 / Xenosaga / etc...

Verwijderd

ze zijn allebij wel cool !

maar het is een fijt dat er op de Ps2 meer spellen uit komen ;(

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:57:
Hij bedoeld dat Sony veel meer geld te besteden heeft... Doh (PGR)! :P
euhh Sony meer geld dan Nintendo. Dat denken jullie maar Nintendo heeft heel veel miljarden in het spaarvarkentje zitten.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
ik zou een gamecube kopen :D

• KeRsTmAnNeKe
Heeft Nintendo eigenlijk nog die kwaliteitscontrole voor games ?

Kweet dat sony zoiets iig niet heeft en daardoor bv Davilex (of erger) gewoon games voor de ps2 kunnen uitbrengen...

En al zijn er 1000-en games, je kan ze nooit allemaal kopen, hooguit een paar en dan heb ik het liefst de goede spellen ipv de brakke... waardoor er veel afvalt

• Xenoborg73
De ingame sfeer van Metroid prime is echt vet trouwens!

*ril* :o :)

• NoTimeRemains
k heb een paar filmpies van gezien (ign.com rules) maar t ziet er geweldig uit alleen over de besturing maak ik me een btje zorgen (fps passen eigenlijk nie op console) maar k wil t zekers wel een keer spelen

This is the Way.

• Xenoborg73
het werkt heel fijn , met de L kun je heel simpel op dingen locken , a = knallen , verder moet je met 'het plusje' tussen de verschillende visors wisselen , dat was wel effe wennen, maar je hebt het vrij snel door en dan speelt het prima

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

HIValicious schreef op 09 augustus 2002 @ 13:51:
k heb een paar filmpies van gezien (ign.com rules) maar t ziet er geweldig uit alleen over de besturing maak ik me een btje zorgen (fps passen eigenlijk nie op console) maar k wil t zekers wel een keer spelen
ik vind shooters juist niet op de pc passen die is gewoon voor internet en verder niet..

ik heb een hekel aan pc-shooters.. ik speel veel liever perfect dark op mijn n64.
pc besturing is veel moeilijker omdat je veel meer knoppen hebtdus je kan dan minder snel bukken/springen/ van wapen wisselen/richten
op een controller is dat veel makkelijker
maja ik ben de enigeste die vind dat de pc niet voor shooters is

ps Metroid is geen shooter het is een action adventure vanuit fps zicht

This space is occupied

• NoTimeRemains
ja maar je bent sneller met pc hands down altijd ben je sneller muis + key werkt t best voor deze games maar tis nie egt een fps maar meer adventure tog?

This is the Way.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 08:33:
CONNECTION: BWAHAHAHA.....wahahha....lmao...lol.

Jij maakt me aan het lachen. Dingen zeggen over de gamecube zonder research.
Kom jij met je halo aan )lekker volwassen,graphisch super. En kom ik met meonkey ball aan scoord precies hetzelfde of hoger bij de meeste reviews. En Halo speel je zo uit. Monkey ball lukt JOUW never nooit om uit te spelen. DUs wat zeur je nou over kiddy. Ik wed dat jij als volwassenen beginner van monkey ball nog niet eens kan uitspelen zonder 1 x af te gaan.

Dit is maar 1 spel waar ik het over heb. IIG dream on over gamecube is voor kiddys. De gamecube ligt wel veel meer voor dan de xbox in de wereld maar dat word altijd weer vergeten (DE FEITEN). Meningen zijn ok. Maar de feiten missen bijna alle xbox fanboys (die hard fanboys heb ik het over die in staat zijn om tr liegen.
OEI, wat ben jij nou goed zeg, ben jaloers op je. ik wou dat ik zo goed werd en zo intelligent, zodat ik aap bal kon uitspelen zonder 1x dood te gaan. :'(

ik heb nu wel een beetje research voor je gedaan, jij beweert dat die gamekubus meer voor ligt. teneerste :

PlayStation 2 66,407 1,419,468 verkochte consoles! 5/2002
GameCube 12,362 387,849 verkochte consoles! 5/2002

dus ps2 is nog steeds nummer 1, en gamecube wordt nummer 3!
check hier :
Gamecube vs Xbox
General - ChipMunk - 7/8/2002 - 5:09:00 PM

Meldden wij al eerder dat er in Europa 1 miljoen Cubes zijn verkocht, wereldwijd is dat nu in totaal 4,8 miljoen. Een miljoen stuks meer als de Xbox. Deze twee systemen die wereldwijd gezien redelijk tegelijkertijd zijn gereleased.

Maar hoe lang gaat dat nog duren? Volgens een studie door Ziff Davis Media Game Group, waar 2000 gamers aan hebben deelgenomen, zou dat kunnen veranderen. Er kwam naar voren dat 15% van de ondervraagden een Xbox gaat kopen tegenover 9% voor de Gamecube. Waar gaat dat toe leiden? Over het hele jaar 2003 zou dat betekenen dat er 13,7 miljoen Xbox verkocht zullen zijn tegen 11,2 miljoen Cubes.

Het moet nog blijken of dit onderzoek wel representatief is voor de hele internationale gemeenschap. Duidelijk is wel dat de console-war nog niet gestreden is.

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 09 augustus 2002 @ 14:05:
[...]
ik vind shooters juist niet op de pc passen die is gewoon voor internet en verder niet..

ik heb een hekel aan pc-shooters.. ik speel veel liever perfect dark op mijn n64.
pc besturing is veel moeilijker omdat je veel meer knoppen hebtdus je kan dan minder snel bukken/springen/ van wapen wisselen/richten
op een controller is dat veel makkelijker
maja ik ben de enigeste die vind dat de pc niet voor shooters is

ps Metroid is geen shooter het is een action adventure vanuit fps zicht
wat een crap zeg, ga toch lekker N64 spelen man.
Pc alleen voor internet?? weet je wel wat een pc is?
Shooters zijn voor pc gemaakt, pcbesturing moeilijk? voor kleuters die alleen N64 hebben gespeeld is het idd moeilijk. :Z

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:16:
[...]

OEI, wat ben jij nou goed zeg, ben jaloers op je. ik wou dat ik zo goed werd en zo intelligent, zodat ik aap bal kon uitspelen zonder 1x dood te gaan. :'(
dit is nu dus tipisch het X-box fanboy gedrag wat ik gewend ben van andere vrienden.. die zijn ook net zo kinderachtig (lees: kiddy) als jij (eigenlijk moet je dan toch maar een gamekjoeb kopen ;) )

edit: Je post hierboven bevestigd dit alleen maar hoor...
en ja ik waat wat een pc is en waar het voor gemaakt is.. om mee te tekstverwerken en niet voor shooters

This space is occupied

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 09 augustus 2002 @ 21:26:
[...]

dit is nu dus tipisch het X-box fanboy gedrag wat ik gewend ben van andere vrienden.. die zijn ook niet zo kinderachtig als jij (eigenlijk moet je dan toch maar een gamekjoeb kopen ;) )

edit: Je post hierboven bevestigd dit alleen maar hoor...
en ja ik waat wat een pc is en waar het voor gemaakt is.. om mee te tekstverwerken en niet voor shooters
misschien heben die vrienden van je gelijk, en moet je een keer laten nakijken?
of denk je dat het altijd aan andere mensen ligt. en nooit aan jou?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:33:
[...]

misschien heben die vrienden van je gelijk, en moet je een keer laten nakijken?
of denk je dat het altijd aan andere mensen ligt. en nooit aan jou?
nee hoor maar ik bekijk het gedrag van X-box eigenaren en dit was dus MIJN conclusie
en ja misschien ligt het aan mij.. maar wie zegt dat het niet aan jou ligt??

This space is occupied

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:16:
OEI, wat ben jij nou goed zeg, ben jaloers op je. ik wou dat ik zo goed werd en zo intelligent, zodat ik aap bal kon uitspelen zonder 1x dood te gaan.

ik heb nu wel een beetje research voor je gedaan, jij beweert dat die gamekubus meer voor ligt. teneerste :

PlayStation 2 66,407 1,419,468 verkochte consoles! 5/2002
GameCube 12,362 387,849 verkochte consoles! 5/2002

dus ps2 is nog steeds nummer 1, en gamecube wordt nummer 3!
check hier :

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Gamecube vs Xbox
General - ChipMunk - 7/8/2002 - 5:09:00 PM

Meldden wij al eerder dat er in Europa 1 miljoen Cubes zijn verkocht, wereldwijd is dat nu in totaal 4,8 miljoen. Een miljoen stuks meer als de Xbox. Deze twee systemen die wereldwijd gezien redelijk tegelijkertijd zijn gereleased.

Maar hoe lang gaat dat nog duren? Volgens een studie door Ziff Davis Media Game Group, waar 2000 gamers aan hebben deelgenomen, zou dat kunnen veranderen. Er kwam naar voren dat 15% van de ondervraagden een Xbox gaat kopen tegenover 9% voor de Gamecube. Waar gaat dat toe leiden? Over het hele jaar 2003 zou dat betekenen dat er 13,7 miljoen Xbox verkocht zullen zijn tegen 11,2 miljoen Cubes.

Het moet nog blijken of dit onderzoek wel representatief is voor de hele internationale gemeenschap. Duidelijk is wel dat de console-war nog niet gestreden is.
Em het is allang oud nieuws dat ps2 voor ligt. Maarja dat heb je wel eens wanneer die langer uit is. Het gaat meestal om de gamecube vs. xbox discussies.

Je bent idd een (blinde) xbox fanboy die geen idee heeft waarover hij blaat en weet dat hij in de verliesende situatie zit in deze gesprek dus replyd hij met een domme argument dat de gamecube op nummer 3 komt omdat er 1 of andere survey is gedaan onder 2000 gamers (weet je hoe weinig dat is).

En wil je een conclusie trekken over die 2000 gamers en dat door trekken tot 2003??? lmao. Ik weet niet waar deze survey is gemaakt maar ik kan ook een survey in japan houden en dan ligt de gamecube NOG VEEL MEER VOOOR dan nu voor de xbox.

Is hetzelfde als je salou gaat en daar een survey gaat houden hoeveel tieners sex hebben gehad. En dat doortrekken hier naar nederland en op de conclusie komen dat hier in nederland 99% van de tieners sex hebben (bij wijze van).

Die survey kan best eerlijk zijn gedaan maar is wel de slapste argument wat ik ooit heb gehoord.

Echt die (blinde) xbox fanboys blaten me soms van die dingen eruit die me echt over het hoofd vliegen. Er is 1 feit. Daar kunnen ze niet tegen op maar dan nog komen ze van: Maar..maar..maar Bl44t.

De president van nintendo heeft ook gezegd dat de nintendo meer gamecubes gaat verkopen dan alle PS2's en Xboxes bij elkaar. Daar kom ik toch ook niet mee aan zetten en zeg dat de gamecube op nummer 1 komt te staan en dat de xbox kansloos is.

Maja het feit blijft dat nintendo meer GC heeft verkocht dan MS xboxses. En deze gat zal volgens mij alleen maar groter groeien met de komende grote titels op komst. En daar kan je dus ook niet omheen. En die cijfers wat je daar opnoemde slaan ook nergens op?? Post dan cijfers van wereldwijd verkoop of zeg er dan bij dat dat alleen voor japan geld.

Anyway het heeft van geen enkel nut om blinde mensen iets te laten zien dus ik laat jouw wel in je eigen (xbox) wereldje leven.

We zullen zien hoe het gaat. Al die xboxers komen met de argument dat de xbox terug slaat volgend jaar ofzo en dat MS aan een marathon (opeens) mee doet en niet aan een sprint. En dit moet nog bewezen worden. En ondertussen ligt de gamecube voor de xbox en zal het (denk ik) niet veel veranderen met de komende titels (die je waarschijnlijk allemaal niks vind maar nog zullen ze platinum gaan:SMS,Zelda,MP en spellen die ook goed gaan verkopen: Turok,DIe Hard, SFA,Wario World en een paar andere).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:22:
[...]
Em het is allang oud nieuws dat ps2 voor ligt. Maarja dat heb je wel eens wanneer die langer uit is. Het gaat meestal om de gamecube vs. xbox discussies.

Je bent idd een (blinde) xbox fanboy die geen idee heeft waarover hij blaat en weet dat hij in de verliesende situatie zit in deze gesprek dus replyd hij met een domme argument dat de gamecube op nummer 3 komt omdat er 1 of andere survey is gedaan onder 2000 gamers (weet je hoe weinig dat is).

blablablablablablablablablablablablablablabla
moet je kijken wie de fanboy is hier, 3 a4tjes tikken om een klote console.
en btw ik heb geen xbox dus kom niet elke keer met " xbox fanboy."

• NoTimeRemains
bl44t wat een sukkels zitten hier

Connection ik vraag tog niet om crap dat die xbox beter is ik vraag wat beter is ps2 of gc en dat ik geen xbox wil is mijn keuze niet die van jou) maar fanboys will be gayboys ;)

This is the Way.

Verwijderd

schnumi schreef op 09 augustus 2002 @ 13:28:
[...]

euhh Sony meer geld dan Nintendo. Dat denken jullie maar Nintendo heeft heel veel miljarden in het spaarvarkentje zitten.
Het is lichtjes offtopic, maar Sony heeft wel degelijk meer te besteden dan Nintendo...een factor 8 meer denk ik zo. Vergeet niet dat Sony heel wat meer is dan alleen de PS(2). Maar Nintendo is ook niet arm hoor :)

ennuh, dat zo'n topic als dit nog altijd zo lang duurt..vaag hoor: kijk welke spellen je leuker vind en je bent klaar. (in mijn geval de PS2 voor Final Fantasy, Suikoden en Metal Gear...de Cube zal er later nog wel bijkomen denk ik)

• KeRsTmAnNeKe
Oe ik zag de prijzen van de PS2 in de winkel... schrok der wel een beetje van... met FFX wassie 100 euro duurder dan de Cube...

Al zit der wel een meerwaarde aan omdat ie DVD heeft.. maar toch, als je een DVD speler hebt... scheelt wel weer bijna 2 games...

• NoTimeRemains
maar waar ik dus mee zit is de beide (neej neej geen xbox) zijn gewoon goed NO DENYING THAT! Maar ik wil safe zitte voor de future en nou vraag ik me af waar de koelste games voor uit komen in het gerne action adventure(bijv MGS2/DMC/Metroid/Star Fox/etc... ? de ps2 of gc? meer niet!

This is the Way.

Verwijderd

moet dat nou die edit met kanker op en zo, met je xbox, toon is een beetje respect het zeggen is al lomp maar typen is helemaal psycho

Verwijderd

HIValicious schreef op 10 augustus 2002 @ 01:28:
bl44t wat een sukkels zitten hier

Connection ik vraag tog niet om crap dat die xbox beter is ik vraag wat beter is ps2 of gc en dat ik geen xbox wil is mijn keuze niet die van jou) maar fanboys will be gayboys ;)
weet je dat nog niet? zoals het hier vaker gezegd is, dat is gewoon per mens verschillend. kijk wat jij leuk en belangrijk vindt, er is al zat gezegd, dus maak maar een keuze. weet je het nog niet? dan koop je ze allebei of geeneen, simpel.

PS2 krijgt iig mijn voorkeur. ik hem hem, en ben dik tevreden mee. je hebt vette titels , en je hebt ook bagger spellen, maar dat heb je met alle consoles.
voordeel is dat je een ruime keus hebt. de grote titels zoals gt3 gaan al weg voor 35 euro, goedkoop dus. ook worden veel spellen op marktplaats en dergelijke aangeboden voor 25 of 20 euro. er is dus veel aanbod.

Verwijderd

*zucht*... Kansloos topic, dit. De enige reden waarom HIValicious dit topic gestart heeft, is om de Xbox af te plassen en om provocaties los te lokken.

Als je vraagt welke technisch de beste is... tja, kan ik wel zeggen, maar die console hoef je niet. Als je vraagt welke je moet kopen... Het is vrij simpel: degene met jouw soort games. Doh.

Verwijderd

Ik zelf ga nog wel binnenkort een xbox kopen ( reden is de buffy game <+:) ).
Ik heb ook een ps2, en hij is nog echt wel leuk om mee te spelen :D.
Maar ik heb zelf nooit zo gehoudeden van Nintendo (niet dat het slecht is ofzo) omdat het gewoon niet mijn soort spellen zijn.

• Pubbert
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

voordelen
PS2:
bekende shit
MGS2

GC:
klein
controller
alle big N characters

Nadeel
PS2:
btje verouderd
minder originele spelle

GC

ik weet t niet maar waelke moet ik nou kopen?

En de PS2 kan die t geweld nog wel aan enzow!

thnx alvast
beredeneer eens ff waarom je geen X-Box wilt?

/edit

volgens mij ben je gewoon een beetje een gestressed mannetje dat de X-box af wilt kraken, en als ik je naar je muziek smaak kijk weet IK al genoeg [nofi] :O

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Dond3r schreef op 10 augustus 2002 @ 11:23:
[...]

beredeneer eens ff waarom je geen X-Box wilt?

/edit

volgens mij ben je gewoon een beetje een gestressed mannetje dat de X-box af wilt kraken, en als ik je naar je muziek smaak kijk weet IK al genoeg [nofi] :O
WAT BOEIT DAT. HIJ WILT GEEN XBOX. Dus waarom zou hij dan dat eens beredeneren??

tja ik ga hier niet de fanboy uithangen dus ook niet smashen maar als je een goeie pc heb en een dvd speler dan is de xbox al uitgesloten eigenlijk.

En connection ik kom tenminste met argumenten jij komt met een survey en zegt dan: De gamecube word derde. En je komt ook met een argument dat de gamecube niet kiddy is.

Dan ben je toch echt wel blind hoor. En een (blinde) xbox fanboy bent als je denkt dat de xbox boven de gamecube komt te staan omdat er een survey word gehouden onder 2000 mensen en dat dat dan ook over de hele wereld word getrokken die conclusie. Dan ben je toch echt wel een fanboy als je de feiten niet onder ogen kan zien maar wel een survey als een feit ziet. LOL. Jij komt hier alleen de gamecube smashen met zinloze argumenten en de xbox omhoog prijzen waar de topic starter niet om heeft gevraagd.

Als ik de topic starter was zou ik de gamecube kopen en wachten dat de prijs van de PS2 lager word en dan ook nog eens een PS2 erbij kopen.

• NoTimeRemains
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 03:46:
*zucht*... Kansloos topic, dit. De enige reden waarom HIValicious dit topic gestart heeft, is om de Xbox af te plassen en om provocaties los te lokken.

Als je vraagt welke technisch de beste is... tja, kan ik wel zeggen, maar die console hoef je niet. Als je vraagt welke je moet kopen... Het is vrij simpel: degene met jouw soort games. Doh.
das dus niet waar! ik ben niet over die doos begonne sukkel

This is the Way.

• Pubbert
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

HIValicious schreef op 10 augustus 2002 @ 12:05:
[...]

doe toch eens ff rustig man, je weet toch dat je met zo'n topic grote kans op flames krijgt :{

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

HIValicious schreef op 10 augustus 2002 @ 12:05:
[...]

Maar jij begint wel met ziektes rond te strooien.
Heb je er ooit wel eens bij stilgestaan dat er mensen zijn die familie hebben verloren aan die ziekte?

Stoer taalgebruik is leuk, tussen je vrienden, niet op een publiek forum.
Je bent grof, lomp, en respectloos, dat geldt trouwens voor meerdere mensen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ik sluit me aan bij basz2000...
Zoek verder zelf maar uit welke je wilt kopen. In ieder geval niet op deze manier via SP.

En dat geld voor ALLE users hier die zich niet kunnen gedragen. Reageer dan niet :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.