Toon posts:

Waar is mijn Bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ,
Ik heb hier een laptop van Toshiba (tecra 8100). Ik wil graag in het bios komen. Ik ben naar toshiba support gegaan en heb daar een manual gedownload waar ik niet veel wijzer van werd. Ik heb geprobeerd del en f1 bij het opstart logo van toshiba .. maar helaas .. Kan iemand me helpen ? bedankt .

Verwijderd

Daar moet je een progje voor hebben die je in DOS moet draaien, heb toevallig gisteren nog met een Toshiba lap gespeeld. :) Progje staat op een mee geleverde cd, maar zal ook wel op de site van Toshiba staan denk ik. Zoek en gij zult vinden. :)

Verwijderd

Topicstarter
ah thanks

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar niets gevonden ... Bij het model van de laptop heb ik alle programma's die te maken hebben met het bios gezien .. Maar alleen maar flashers. Dus er is echt geen toets/combinatie die je in het bios gooit ? .. Ik wil namelijk in het bios instellen dat ie opstart via de cd-rom speler.

Verwijderd

Nee, echt een progje, als het goed is is het onderstaande link. http://support.toshiba-tr...-win95-w958101usb3-gb.zip
Veel succes. :)

Verwijderd

Topicstarter
ah dat zou werken mits er windows op zat . 8)7 Maar dat was ik vergeten te vertellen }:O

Verwijderd

How do I access the BIOS of a Toshiba Laptop?

There are three general ways to access the BIOS of a Toshiba Laptop:

1. When you power up, hold down the Escape key, you're asked to press F1.
2. You can click on Start -> Programs and locate your Toshiba Utilities and Click on Hardware Setup Options.
3. If this cannot be found under Programs, the utility may be hidden and placed in your Control Panel for security purposes. Click Start -> Settings -> Control Panel and click on Toshiba Hardware Setup or H W Setup.

You may also be able to access the Setup by going to your MS DOS Prompt and type C:\> Tsetup.

Verwijderd

Probeer dit ff
http://home.toshiba-tpc.com/sos/download.html?c=168
Anders zelf ff zoeken, progje heet geloof ik tutil of zo en moet gedraaid worden in dos.
Veel succes. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt iedereen

Verwijderd

Knap gevonden maar je had het ook kunnen lezen in mijn berichtje een paar minuten eerder.

Verwijderd

Hoe dan ook, eind goed al goed. :) Ik ga slapen mensjes, good night. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja das een goede smoes ... Het is laat vandaar dat ik zo'n fout maak BigTwin... Niet omdat ik zo gigantisch dom ben :P Maar hoe dan ook , thanks 2 u 2.
Pagina: 1