Toon posts:

Ontvangen email direct doorsturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben beheerder van een Homepage met een guestbook. Dat guestbook is allemaal erg aardig, en er wordt van tijd tot tijd gretig gebruik van gemaakt. Alleen niet altijd. Om de disussie wat op te zwepen wil ik alle nieuwe berichten van het guestbook automatisch naar de leden laten sturen (max 25 personen).

Het gratis guesbook ondersteunt helaas alleen één emailadres. Is er een manier (service) waarmee ik één emailadres kan gebruiken, en dat de nieuwe post toch automatisch naar de nieuwe leden wordt gestuurd?.. een soort automatische forward dus.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De makkelijkste oplossing: laat het doorsturen naar een yahoogroup waar je de leden aanmeld

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 08-08-2002 01:25 . Reden: foutje ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
hebben die dan geen yahoo account nodig?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee.

/▌

Verwijderd

Topicstarter
maar de bedoeling daarvan is dat we elke keer op yahoo.com komen. maar ik wil het liefst het gastenboek wat ik nu al heb, gewoon blijven gebruiken.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee (ik mag niet flamen maar ga nou *** [1] eerst eens kijken op Yahoogroups www.yahoogroups.com ) :) Daar zit een mailinglist in waarmee je het door kan sturen. Dus je gastenboek stuurt het naar een e-mailadres van Yahoogroups en die sturen dat (voorzien van een extragratis reclameboodschap) weer door naar die andere adressen.

En test het eerst met alleen je eigen e-mailadres en pols eens of die anderen eigenlijk wel zitten te wachten op die e-mails.
[1] Op de *** hoort AUB :)

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 08-08-2002 02:27 . Reden: dt foutje ]

/▌

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dat ene emailadres, wie checkt dat?
Als je het zelf checkt kan je bv een berichtregel maken met "Als em@iladres, dan doorsturen naar em@iladressen".
Of snap ik het nou niet?

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1