Creative Live Player 5.1 info gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
oke heb momenteel een SB PCI64
en ben natuurlijk geinteresseerd in de Creative Live Player 5.1
ik kijk erg veel films DvD dus dit lijkt mij een ideaal kaartje

vraagje: ik gebruik nu als frontboxen mijn stereoboxen kan dit nu ook nog wel?
achter doe ik dan 2 directe boxen en de center en basbox moet hij maar door de voorste boxen mengen
en misschien als het echt niet kan koop ik ook nog wel een extra surround setje

ik wil gewoon graag weten wat allemaal mogelijk is of is zo'n kaartje heel onvergeefbaar met andere oplossingen dan een standaard 5.1 boxen setup?

enne waarom zou ik die platinum kopen?
ik zie het verschil niet zo goed

trouwens iedereen heeft het over geluidskwaliteit, scheelt dat nu echt zoveel per kaart? gewoon mp3 geluid zeg maar?
qua geluid vind ik mijn PCI64 aardig klinken ! naja evolutie zal ook wel niet zo snel gaan als videokaarten :-)) minieme verschillen denk ik

he luitjes graag wat tips!!

mucios gracias
TT

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

Er staat een review op Hardware info, maar met
alle respect voor Koen Crijns en Hardware info (goede site en prima job van Koen) maar de beste audio site is IMHO http://www.3dsoundsurge.com/
Staat al wat info, binnenkort ook nog een review. De gemiddelde hardware site, misschien met uitzondering van Anand, is vrij slecht op Audio gebied, er wordt van alles door elkaar heen gehaald. 3DSS is wat dat betreft echt een topper :)