Zalman Socket a Coolers

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 21:00

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik heb zitten denken om zo'n mooie zalman cooler te halen, maar nou was ik mijzelf wat aan het afvragen.

Is het benodigd om een gat in je zijkap te maken zodat de 80mm of groter fan lucht van buiten kan halen?

Ik vind het bestwel zonde om in mijn mooie :D raam een gat te maken die eigenlijk de uitzicht of inzicht :P van mijn kast vernield.

Verwijderd

Nee dat is geen vereiste! Als je op een andere manier een goeie airflow in de case organiseert gaat het zeker wel lukken!!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 09:22

Dreamer

Foutje

airflow is op zich niet eens echt nodig (ligt er een klein beetje aan welke koeler je gaat halen maar op allemaal zit natuurlijk ook een fan.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 15:06
hoeft niet, maar controleer eerst ff of je hem kunt plaatsen, of er geen grote transistors (of hoe die dingen mogen heten) langs je socket zitten die misschien wel eens in de weg zouden kunnen zitten, het is een vrij groot blok wat er op komt, waarin (in mijn geval) 2 lange schroeven door de zijkanten van het blok zijn gezet, die zouden wel eens in de weg kunnen zitten.
Heb bij mijn zalman 1 moertje moeten verwijderen en de bout een stuk terug moeten tikken om hem te kunnen plaatsen. Hij werkt nog steeds goed hoor.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Verwijderd

of er geen grote transistors (of hoe die dingen mogen heten)
Condensatoren... Met de nadruk op toren ;)

Verwijderd

Koop een Volcano 7+ PIK ! :)

hij werkt super :) ik ben er nu achter gekomen ... 37 graden Stresses ouwe :)

Spreek je laterz...
Pagina: 1