Attitude @ GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Dit topic moest er ook eens van komen,

In het dagelijks leven zijn er bepaalde omgangsvormen, waar ik mij erg aan erger is dat mensen niet deze zelfde gedragsregels aannemen op het forum.
Mensen denken zo van, ach het is toch maar een forum ik zie ze toch nooit, laat ik maar lekker onbeleefd doen.

Kan er niet iets aan worden gedaan dat mensen die onbeleefd vragen stellen of onderaan hun post iets in de trend van:
Bedankt :O Ik w8
:P
Zijn er meer mensen die zich hier ook aan ergeren? Ik bedoel je kan toch best beleefd hulp vragen, ik heb op zich ook niets tegen iemand die iets vraagt wat al behandeld is zolang hij het maar beleefd vraagt zal ik (en anderen) ook beleefd antwoord geven :)

zo dat is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, hier heb ik geen last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongen neem eens niet alles zo serieus.
Of lees erover heen man.

thisthreadisgay.jpg ;) 8)7 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 00:38:
Jongen neem eens niet alles zo serieus.
Of lees erover heen man.

thisthreadisgay.jpg ;) 8)7 B)
Had er gewoon last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik erger me er ook soms aan, maar er is weinig aan te doen.. is veelal ook hoe jij een smilie interpreteert.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Kees schreef op 08 augustus 2002 @ 01:06:
ik erger me er ook soms aan, maar er is weinig aan te doen.. is veelal ook hoe jij een smilie interpreteert.
Gapen interpreteer ik als desinteresse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
Ja klopt ik weet welk topic je bedoelt , dat voelde ik ook bij die vraag over zenderindelingen ofzo.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Z :z :Z :z

[edit] Sorry kon het niet laten...[/edt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 01:18:
:Z :z :Z :z

[edit] Sorry kon het niet laten...[/edt]
Je mag ook gewoon niet reageren als je het niet boeiend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
zmn schreef op 08 augustus 2002 @ 01:07:
[...]
Gapen interpreteer ik als desinteresse :)

ik ook, maar ik kwam recent erachter dat een medecrewlid dat als iets heel anders zag..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen nemen wel dezelfde gedragsregels aan op het forum, alleen aan die mensen zou jij je in het dagelijks leven waarschijnlijk ook storen

granted, er zitten soms wat ontactvolle opmerkingen tussen...misschien zelfs meer dan Irl, nou en. Tis ook maar text en je filtert toch de belangrijke posts eruit zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kees schreef op 08 augustus 2002 @ 01:26:
[nohtml][...][/nohtml]
ik ook, maar ik kwam recent erachter dat een medecrewlid dat als iets heel anders zag..

mensen gebruiken soms de :Z als ze een probleem hebben om aan te geven dat ze er moe van worden ofzo, maar dat komt ongeinteresseerd over.. Zet als je zoiets ziet desnoods even neer dat die smiley misschien wel verkeerd geinterpreteerd kan worden ofzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:45
Als ik een topic geopend zie worden met als afsluiter zo'n voorbeeld als zmn geeft, ja, dan heb ik direct de behoefte er een dik slot op te gooien; zo'n afsluiting komt namelijk extreem ongeïnteresseerd op mij over.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik erger me nu dik aan de topics die geopend worden waarbij de oplossingen zo gevonden kunnen worden.
Zag net in PMG dat er 2 dezelfde vragen gesteld werden in 2 verschillende topics. Denk erover om maar geen replies meer te geven.

Op den duur heb je een GoT met alleen n00bs met uitzondering van de Modjes, dat kan gezellig worden...

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je een topic ziet waarvan je denk.. geez wat een kapsones, daar geef ik geen antwoord op, dan doe je het niet.. Dat doen een hele boel mensen en dat dwingt zulke users wel een andere houding aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Is zo'n topic ofwel zo'n vraag niet een beetje kenmerkend voor een karakter van het persoon ??

Als je zo op die manier iets vraagt dan kijk ik wel even toe hoe je tot je dood kunt wachten op een antwoord ofwel zoek het lekker zelf uit ??

dat is de wereld van GoT denk ik je hebt er ook vervelende mensen bij die denken dat het hier een vraag maar raak en ik krijg toch wel antwoord forum is.

Je hebt bv ook mensen die geen leestekens gebruiken kijk daar heb ik nu een hekel aan ( :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Pagina: 1