zoeken op google met rtcw + tweaks ofzo een id?
dis btw wel een goeie om een cfg vandaan te hale
http://www.mymtw.de/
vind je vast niet met google :x
dis btw wel een goeie om een cfg vandaan te hale
http://www.mymtw.de/
vind je vast niet met google :x
www.google.com misschien ?
Trouwens, weet iemand al iets af van die nieuwe uitbreiding ?
Want ik zou laatst RTCW kopen, maar de verkoper rade me aan om nog 2 weekjes te wachten op de uitbreiding.
Maar op de officiele site kank er niks over vinden
Want ik zou laatst RTCW kopen, maar de verkoper rade me aan om nog 2 weekjes te wachten op de uitbreiding.
edit:
Laat, later, laatst....
Laat, later, laatst....
uhm... ik heb mijn RTCW ook getweaked tot de uiterste grenzen van wat PunkBuster toe laat. Het is voor een Ati kaart, dus ati specifics er uit halen (al weet ik niet zeker of ik die überhaupt heb laten staan)
Dit komt van het forum op onze clan pagina:
Links naar mijn configs:
autoexec.cfg
Dit is de eerste config waar RTCW naar kijkt. Hierin kan je aangeven wat er bij opstarten moet worden uitgevoerd. Deze config zorgt ervoor dat alle relevante configs worden uitgevoerd. Als je een andere config wil gebruiken moet je dat hierin veranderen.
redtop.cfg
Deze config bevat mijn binds. Dat wil zeggen, movement, weapons, vote, evidence, classpick enz... Eerst aanpassen naar eigen smaak.
war.cfg
Dit is de beruchte ultra getweakte config. Sommige servers laten je hiermee niet spelen!
recommended.cfg
Deze config is het kleine zusje van bovenstaande. Maximaal getweaked binnen de cvar ranges die EvenBalance als "recommended" opgeeft. Hiermee kan je op bv. Konijn spelen.
superteam.cfg
Deze config is niet van mijzelf. Deze config laat je team en spawnarea kiezen zonder limbo. DEL is spawn menu, END is team menu. INS is (closest to) Axis, HOME is (closest to) Allies, PGU is Spectator/Default Spawnarea
demo.cfg
Ook van het net geplukt. Demo's starten en stoppen met één knop. (Ingesteld staat "o".)
screenshot.cfg
Wederom niet van mijzelf. Deze config stelt je instaat om screenies te nemen met een "schoon" scherm. Het haalt alle prut van je scherm, maakt een screenshot en zet alle prut weer terug. (Ingesteld staat "p".)
Scorp's volume.cfg
Scorp is ook aan het scripten geslagen. Hiermee kan je RTCW's geluid regelen met de + en - van je keypad! *Scorp is een RFI member
Scorp's fovtoggle.cfg
Dit is in feite een zoomknop. Handig voor wisselen tussen lange en korte afstand! Standaard ingesteld op "w"
Als jullie deze gaan gebruiken (na aanpassing voor eigen gebruik), raad ik jullie aan om dezelfde config structuur te behouden. Zoals altijd, config tweaken gaat het beste met programma's als Editplus
Links naar mijn configs:
autoexec.cfg
Dit is de eerste config waar RTCW naar kijkt. Hierin kan je aangeven wat er bij opstarten moet worden uitgevoerd. Deze config zorgt ervoor dat alle relevante configs worden uitgevoerd. Als je een andere config wil gebruiken moet je dat hierin veranderen.
redtop.cfg
Deze config bevat mijn binds. Dat wil zeggen, movement, weapons, vote, evidence, classpick enz... Eerst aanpassen naar eigen smaak.
war.cfg
Dit is de beruchte ultra getweakte config. Sommige servers laten je hiermee niet spelen!
recommended.cfg
Deze config is het kleine zusje van bovenstaande. Maximaal getweaked binnen de cvar ranges die EvenBalance als "recommended" opgeeft. Hiermee kan je op bv. Konijn spelen.
superteam.cfg
Deze config is niet van mijzelf. Deze config laat je team en spawnarea kiezen zonder limbo. DEL is spawn menu, END is team menu. INS is (closest to) Axis, HOME is (closest to) Allies, PGU is Spectator/Default Spawnarea
demo.cfg
Ook van het net geplukt. Demo's starten en stoppen met één knop. (Ingesteld staat "o".)
screenshot.cfg
Wederom niet van mijzelf. Deze config stelt je instaat om screenies te nemen met een "schoon" scherm. Het haalt alle prut van je scherm, maakt een screenshot en zet alle prut weer terug. (Ingesteld staat "p".)
Scorp's volume.cfg
Scorp is ook aan het scripten geslagen. Hiermee kan je RTCW's geluid regelen met de + en - van je keypad! *Scorp is een RFI member
Scorp's fovtoggle.cfg
Dit is in feite een zoomknop. Handig voor wisselen tussen lange en korte afstand! Standaard ingesteld op "w"
Als jullie deze gaan gebruiken (na aanpassing voor eigen gebruik), raad ik jullie aan om dezelfde config structuur te behouden. Zoals altijd, config tweaken gaat het beste met programma's als Editplus
Bedankt redtop. Die tekst moet ik die gewoon pasten in notepad en er dan een.cfg bestand van maken?
En waar moet ik hem neerzetten in de main-map?
Maar hij komt welM@NIC schreef op 08 augustus 2002 @ 00:33:
edit:
Laat, later, laatst....
Het zijn gewoon de config files. Niks moeilijks aan toch? Om ze te gebruiken heb je geen notepad nodig, alleen om ze te veranderen. kijk er iig naar. Configs turen leer je veel van!
Gewoon alle files in je main dir dumpen. Lees de tekst nog een keer. Het is uitgebreid en veel staat er al in!
P.S. Ow ja, het kan zijn dat de uitleg die bij sommige items in de config staat niet meer klopt. Ik heb ze namelijk al 1001 keer zitten veranderen
Gewoon alle files in je main dir dumpen. Lees de tekst nog een keer. Het is uitgebreid en veel staat er al in!
P.S. Ow ja, het kan zijn dat de uitleg die bij sommige items in de config staat niet meer klopt. Ik heb ze namelijk al 1001 keer zitten veranderen
In die lap tekst staan links naar mijn configs.. die onderstreepte stukkies tekst... klik daar maar eens op.
Die files die je download moet je in je main dir zetten. Zoals ze nu zijn ingesteld is de fovtoggle "w"
Oh ja, om zeker te zijn dat er geen oude settings worden gebruikt moet je wolfconfig_mp.cfg ff deleten (de eerste keer).
Die files die je download moet je in je main dir zetten. Zoals ze nu zijn ingesteld is de fovtoggle "w"
Oh ja, om zeker te zijn dat er geen oude settings worden gebruikt moet je wolfconfig_mp.cfg ff deleten (de eerste keer).
Gewoon in de main map....Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 23:16:
Bedankt redtop. Die tekst moet ik die gewoon pasten in notepad en er dan een.cfg bestand van maken?
Echter... er is 1 cfg file die wordt gestart zodra je MP start....
Hier moet je ff een verwijzing zetten naar je cfg file....
Anders moet je elke keer als je MP opstart in je console je cfg starten...
P.s. How's life.... !? (welke servers zit je op ?)
Ik zit altijd op de telenet servers er zijn er 2
Het gaat redelijk goed met me. druk op zoek naar een baan.
Het gaat redelijk goed met me. druk op zoek naar een baan.
No way! Het is zoals ik zei:zephyer schreef op 12 augustus 2002 @ 12:36:
[...]
Gewoon in de main map....
Echter... er is 1 cfg file die wordt gestart zodra je MP start....
Hier moet je ff een verwijzing zetten naar je cfg file....
Anders moet je elke keer als je MP opstart in je console je cfg starten...
P.s. How's life.... !? (welke servers zit je op ?)
Gewoon die files in je main dir zetten. De autoexec zorgt ervoor dat de juiste configs worden gestart. Wel ff je bestaande wolfconfig_mp deleten zodat RTCW een nieuwe aan maakt met de nieuwe settings.
Oh ik hoefde wolfconfig_mp niet te deleten. Hij deed het meteen. Werkt overigens goed. heel erg bedankt.
Zephyer op welke server speel jij dan?
Zephyer op welke server speel jij dan?
Pagina: 1