Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 12:51 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik zag dat de Dutch Power Cows een plekkie zijn opgeschoven, van 4 naar 3.
Nog 2 te gaan en we zijn nummer 1 !!
Dus iedereen laat al die koetjes ff lekker veel over uren maken, zodat we snel aan de top staan :)[/quote]Fijn op tijd ben jij, dat is al eeuwen zo!!!
Vaker stats bekijken jongeman, je moet er verslaafd aan raken!
Gefeliciteerd!
Ik zag dat de Dutch Power Cows een plekkie zijn opgeschoven, van 4 naar 3.
Nog 2 te gaan en we zijn nummer 1 !!
Dus iedereen laat al die koetjes ff lekker veel over uren maken, zodat we snel aan de top staan :)[/quote]Fijn op tijd ben jij, dat is al eeuwen zo!!!
Vaker stats bekijken jongeman, je moet er verslaafd aan raken!
Ik kijk meestal 1x per dag (werkdagen) want ze de stats worden toch maar 1x per dag geupdate?
Vorige week vrijdag stonden ze nog op 4, dus het moet afgelopen weekend gebeurt zijn
Dus die eeuwen van jouw was dus afgelopen weekend...
Vorige week vrijdag stonden ze nog op 4, dus het moet afgelopen weekend gebeurt zijn
Dus die eeuwen van jouw was dus afgelopen weekend...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.