Toon posts:

XP 1800+ 55 graden stressed

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is 55 graden stressed voor een athlon xp 1800+ acceptabel? Kan dit lager? Ik gebruik een cooler master (DP5-7H53F) met Titan Silver Grease (volgens de verkoper even goed als arctic silver 3).

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

De mijne is 53 graden stressed met standaard koeler, amd xp kan en mag veel heter worden hoor!

Twitter

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwa, is wel netjes. Kan altijd lager natuurlijk :P

Mijn XP1800+ is 60 graden stressed met simpel boxed coolertje, en alles stabiel dus ik maak me geen zorgen...

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maak ik me voorlopig ook niet zo druk. Heb vandaan m'n systeem geupgrade van pentium 300 naar athlon xp 1,5 ghz en dat vind ik voorlopig wel even genoeg performance winst. Ga zo wel even kijken tot hoever ik de FSB kan krijgen. Heb een AGOIA stepping dus wie weet naar 166 MHz ??!!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Waterkoeling :?

Verwijderd

Topicstarter
Waterkoeling vind ik alleen interessant als je de snelste cpu van het moment hebt en daar het uiterste uit wil persen. Waterkoeling is namelijk niet bepaald goedkoop. Simpelweg een snellere cpu halen is voordeliger. Tenzij je natuurlijk graag knutselt met dat soort zaken.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:05
die van mij is idle 55, stressed 60. Amd xp 1800 met volcano 7 en een case cooler

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ga eens naar de index van DOC, en zet de threadview op een paar weken.. kom je zat topics tegen over ditzelfde onderwerp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.