Toon posts:

Stel je voor dat alles op je pc ineens openbaar is?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit maak ik op uit het volgende artikel van:
NewScientist.com news service

"Unfixable" flaw breaks Microsoft's Windows

18:05 07 August 02

NewScientist.com news service

en het linkje

Word je nu niet vreselijk paranoja van?
Wat is nu wel velig...mijn bank pas.....oh nee die waren ook al gekraakt overlaatst met pincode en al.
en las net dat in japan een nieuw computer identificatie systeem een week in gebruik is en dat het nu al gekraakt is.

Wat is hier aan de hand mensen?
en wie gaat al dat omprogrammeren van software betalen?
of zou het een hoaqs zijn?
Wie weet meer....

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Is dat een kick in 1 minuut :?

Lekker boeiend dat mijn pc open licht, alle belangrijke shit staat op mijn FreeBSD server :)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:53:
Word je nu niet vreselijk paranoja van?
Wat is nu wel velig...mijn bank pas.....oh nee die waren ook al gekraakt overlaatst met pincode en al.
Technisch gezien is het nog niet gekraakt (de bankpas dan). Dan zou je over een vermoedelijk 3DES encryptie heen moeten. Dat zie ik mensen nog niet doen, maar goed.

Wat moet ik van het artikel zeggen? Ik hoop dat het geen remote exploit is. Ik zit hier achter een redelijke firewall, maar het pleit weer eens voor alternatieve OSen. MS krijgt het weer eens voor elkaar...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat voor exploit het is

Zo te horen heb je er een guest login voor nodig. Dus het is lokaal.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Sorry, maar ik vind de startpost ondermaats. Op zich kun je over dit onderwerp een hele interessante discussie starten, maar een grotere en beter uitgewerkte startpost is echt geen slecht idee. Vervolgens komen er ook nog reacties die nergens op slaan. Sosolala: je onderwerp is goed, maar start, als je erover wilt discussieren, een beter draadje met een betere startpost (schrijf een samenvatting over wat er op die site staat bijvoorbeeld).

Dit topic is gesloten.