Toon posts:

het grote ba bla topic, wie vindt het nuttig?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het nut van al die zogenaamde "het grote x topic" niet , de topics worden zo groot dat het voor geen ene meter leesbaar is , en meestal staat er veel onzin in, is het niet beter om die zogenaamde "het grote x topic" specifieker te maken?

iemand mee eens of lul ik uit mijn nek? :)

vb:

fout : Het grote medal of honor topic

goed : Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen
goed : Medal of Honor - Wat vind je van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van al die losse draadjes word je ook gek....als er een nieuw spel gereleased w0rd krijg je gelijk al die vragen enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 22:42
daar ben ik het mee eens, want als ik een topic zie van 20 paginas dan heb ik meestal geen zin om er in mee te doen, want dan kost het gewoon te veel tijd. Ook achteraf als naslachwerk heeft het weinig nut voor mij, als zo'n topic uit de search rolt is er moeilijk in te zoeken. Ik vind niet dat het afgeschaft moet worden, als er mensen zijn die zulke topics fijn vinden, moeten ze dat vooral doen niemand heeft er lijkt mij voor de rest last van toch? Het is geen plicht om ze te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt gewoon TE onoverzichtelijk... Het is gewoon moeilijlk zoeken als je iets specifieks nodig hebt, vaak moet je dan toch alle 20 bladzijdes doorzoeken(Heb ik na 5 pagina's het wel weer gezien) en vindt je het gewoon niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik ben het inderdaad met je eens dat topics zoals "het grote ' hoe heet dat nummer' topic" hun doel op den duur voorbij streven doordat ze te groot worden.
Er is praktisch niemand die 400 posts door gaat zitten lezen om uit te vinden of het nummer wat hij zoekt er toevallig bij staat.
In plaats daarvan wordt de vraag naar dat desbetreffende nummer gewoon toegevoegd met als resultaat dat er 4 replies volgen in de trant van "lees eerst maar eens topic 1 t/m 6 door, want daar is al naar gevraagd". Daarna reageert praktisch niemand meer op de vraag, en verdwijnt de vraag in de massa posts die niemand naleest.

Het zou praktisch zijn als er een mogelijkheid zou zijn om een search in een topic te doen. Hierdoor zou je in dit soort "het grote topic" veel effectiever kunnen zoeken (het is onpraktisch om 25 pagina's af te gaan met edit>find(on this page)"

Zulke grote 'opsomtopics' zijn in mijn ogen alleen leuk als het om een projecttopic gaat (zoals bijvoorbeeld het sequencetopic (dat overigens zeer slecht getimed werd gesloten op 5 inzendingen voor het einde)). Deze topics bevatten een synchronere/verhalende structuur dan de eerder genoemde topics zoadat het nalezen makkelijker gaat.

[ Voor 0% gewijzigd door MrE op 07-08-2002 23:45 . Reden: een bami speciaal ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JorisSt schreef op 07 augustus 2002 @ 23:36:
daar ben ik het mee eens, want als ik een topic zie van 20 paginas dan heb ik meestal geen zin om er in mee te doen, want dan kost het gewoon te veel tijd. Ook achteraf als naslachwerk heeft het weinig nut voor mij, als zo'n topic uit de search rolt is er moeilijk in te zoeken. Ik vind niet dat het afgeschaft moet worden, als er mensen zijn die zulke topics fijn vinden, moeten ze dat vooral doen niemand heeft er lijkt mij voor de rest last van toch? Het is geen plicht om ze te lezen.
ja en je hebt nog :

het grote topic blaat
het grote topic blaat deel2
het grote topic blaat deel3
het grote topic blaat deel4

dan heb je 80 paginas vol met informatie waar niks mee gedaan wordt, want aan search heb je niet veel en je gaat geen 80 paginas zitten lezen , ofterwel naar mijn idee nutteloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:54
:? 20 bladzijden? Oh, jullie hebben een 56k modem en kijken nog naar het standaard aantal posts per bladzijde. Persoonlijk heb ik 't op 999 staan. Is overzichtelijk en blijft overzichtelijk.

FF ontopic:
fout : Het grote medal of honor topic

Ja maar bij die eerste kunnen alle vragen gesteld worden en opmerkingen worden gemaakt en ben je dus geen andere topics nodig waardoor het forum zelf overzichtelijker word.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 23:47:
:? 20 bladzijden? Oh, jullie hebben een 56k modem en kijken nog naar het standaard aantal posts per bladzijde. Persoonlijk heb ik 't op 999 staan. Is overzichtelijk en blijft overzichtelijk.

FF ontopic:

[...]

Ja maar bij die eerste kunnen alle vragen gesteld worden en opmerkingen worden gemaakt en ben je dus geen andere topics nodig waardoor het forum zelf overzichtelijker word.
tja wat is beter? een onoverzichtelijke topic of forum? als forum onoverzichtelijk is kun je search gebruiken en heb je wat je zoekt, als topic onoverzichtelijk is moet je soms 80 paginas lezen voordat je hebt gevonden wat je zoekt. :)

en hoezo wordt het forum onoverzichtelijk dan als je dit doet :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals hier boven is beschreven is het nogal overzichtelijk met de generale topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:56:
zoals hier boven is beschreven is het nogal overzichtelijk met de generale topics :)
Dat zeg ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
goed idee post het in spielerij

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht
geen sp topic.

en discussie is al UITGEBREID gevoerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.