Modem/Geluidskaart combi

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb hier een pc staan van een collega van me.
Hij zie dat ie der geen geluid uit kon krijgen.
Nou zit er zo'n modempie in met een uitgang voor speakers & microfoon.
Is zo'n orgel ook als geluidskaart te gebruiken?
''Vroeger''! had je wel van die combo's d8 ik die dit wel konden.
Nou is de windows die erop staat zwaar verneukt dus ik kan er bijna niks mee doen momenteel.
In config.scherm onder geluiden stond dus geen voorkeursapparaat geselcteerd, die kan op modem line en apparaat voor spelletjes!
Geen van beide geeft sjoege.
Het is een bedrijven-pc geweest en die hebben heel vaak geen geluidskaarten omdat die niet gebruikt (mogen) worden.
Kortom is het mogelijk dat ding te gebruiken om geluid te produceren of moet er gewoon een geluidskaartje ingeprikt worden?

Thnx

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ScooBY_DoO schreef op 07 augustus 2002 @ 23:18:
Ik heb hier een pc staan van een collega van me.
Hij zie dat ie der geen geluid uit kon krijgen.
Nou zit er zo'n modempie in met een uitgang voor speakers & microfoon.
Is zo'n orgel ook als geluidskaart te gebruiken?
''Vroeger''! had je wel van die combo's d8 ik die dit wel konden.
Nou is de windows die erop staat zwaar verneukt dus ik kan er bijna niks mee doen momenteel.
In config.scherm onder geluiden stond dus geen voorkeursapparaat geselcteerd, die kan op modem line en apparaat voor spelletjes!
Geen van beide geeft sjoege.
Het is een bedrijven-pc geweest en die hebben heel vaak geen geluidskaarten omdat die niet gebruikt (mogen) worden.
Kortom is het mogelijk dat ding te gebruiken om geluid te produceren of moet er gewoon een geluidskaartje ingeprikt worden?

Thnx
Nieuw geluidskaartje denk ik ;)
Die 3,5MM jack ingangen zijn denk ik om het "tutututututututuuuuuuutuuuuuuuuutuuuuuuuuuutuuuuhuhuhuhuhuhu-huuuuuuuuuuuu
KGGGGGK-KGGGGGGGK" weer te geven via je speakers :+

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 08:34
Nieuw geluidskaartje denk ik
Die 3,5MM jack ingangen zijn denk ik om het "tutututututututuuuuuuutuuuuuuuuutuuuuuuuuuutuuuuhuhuhuhuhuhu-huuuuuuuuuuuu
KGGGGGK-KGGGGGGGK" weer te geven via je speakers

Idd en meestal zal er ook een mic aansluiting er op zitten om een headset te kunnen aansluiten, kan je ook bellen met je modem.... ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

de speaker uitgang en de micro ingang dienen om je modem en pc , te laten gebruiken als telefoon!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
thnx allemaal
dan weet ik genoeg