Toon posts:

[php] news radio 538 rippen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het onderstaande scriptje geschreven welke alleen het eerste bericht van de 538 server ript:

[script]
<?

$file = "http://talisman.radio538.nl/radio538/templates/newsjuize.jsp?clearSearchTerm=&versionId=null&pageId=67&nodeId=63&languageId=1";
$text = implode('', file($file));
preg_match('/td align=left height="30" width="300" valign="bottom" class="newstitle2">[\n \t]*<a name="[0-9]+"\\/>[\n \t]*(.+?)<br>/is', $text, $title);
preg_match('/td height="30" class="newsdate2" align=right valign="bottom">[\n \t]*(.+?)<br>/is', $text, $date);
preg_match('/td class="newsbody" colspan=4>[\n \t]*(.+?)td>/is', $text, $message);
echo $title[1];
echo $date[1];
echo $message[1];

?>
[/script]

nu wil ik dus dat hij de eerste 10 ript. Ik dacht dat hij alles in de arrays zou zetten, maar dat gebeurt dus niet, iemand een idee.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

preg_match_all ?

Verwijderd

Topicstarter
it's working, thnx

Verwijderd

ik heb even lopen puzzelen met dit script maar bij mij wil het niet echt werken ik heb preg_match verandert naar preg_match_all maar dan krijg ik 3x array als ik dit weer naar preg_match maak dan werkt het wel alleen krijg ik maar zoals de topicstart al zei 1 bericht. Kan iemand een helpende hand bieden? Heb al even gekeken wat preg_match_all doet en dat is mij nu wel duidelijk. Wist geeneens dat die functie erwas

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Je moet bij het aanpassen naar preg_match_all() natuurlijk wel even rekening houden met het feit dat je een 2D array terugkrijgt en je deze even op de juiste manier moet doorlopen.
Zie ook de documentatie op php.net.

Today's subliminal thought is: