Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bots in Quake II|??

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
Ik wil dus quake 2 multiplayer gaan oefenen maar aangezien ik geen kabel heb is het dus best duur om dat de hele tijd online te doen.
Nou heb ik gehoord dat er bots in quake 2 gezet kunnen worden, maar ik weet niet welke patch/bestand ik daar voor nodig heb en ik weet ook niet hoe dat werkt. Weet iemand hoe het moet?
Bvd.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

De beste is de Gladiator bot, die zit onder andere in die mod zelf, maar ook in Q2 Osp (orange smoothie productions). het opzetten van de gladiator bot kan alleen wel lastig zijn af en toe, en voor elk level dat je wil spelen met die bot moet je een .aas bestand aan laten maken met een proggie wat erbij zit.

De crbot is veel makkelijker, en de eraser (dacht ik) is ook een prima bot.

op http://www.planetquake.com

moet je ze kunnen vinden.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Heb met veel plezier gespeeld met de Eraser-bot. Erg makkelijk te installeren en je kunt via een handig menu alle settings aanpassen voordat je een game begint. Zowel DM als CTF kan je met de Eraser-bots oefenen.

Mooie van Eraser-bot is dat hij niet dom is. Je slacht ze dus niet makkelijk. Je kan onbeperkt bots activeren en ze persoonlijk een skill meegeven. Dus de één gebruikt de railgun, de andere de rocketlauncher etc, etc. Ook kan je ze simpel een ander uiterlijk meegeven. Je kunt in CTF ook team-opdrachten meegeven maar dat werkte nooit zo goed.
De Erazer-bot kan ook overweg met 'vreemde' mappen. Deze kan je simpel importeren in het menu. De bots moeten dan wel een kwartier kunnen oefenen voordat ze de weg kennen (echt waar :))!
Je kan Eraser downloaden via fileplanet.com. Veel plezier ermee!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Ik heb wel een bot

Eraser heet ie..

2 files.: De starter en de Bot zelf

ICQ 40270809

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Eraser vond ik ook een erg pittige en leuke bot..

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Die Eraser bot is idd heel gaaf. Heb er lang meegespeeld :)

Audentia

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
Bedankt!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-11 15:45

Major Carnage

waki miko Reimu

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mooie van Eraser-bot is dat hij niet dom is. Je slacht ze dus niet makkelijk[/quote]uuuhmmm ik vind die erasers toch wel ERG makkelijk hoor, en zelfs die gladiator is niet zo erg moeilijk als ie op z'n moeilijkst staat. alleen wel klote als die hoeren een reel hebben :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Pagina: 1