Toon posts:

Dvd Brander ( + & - )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week een HP 200E ( externe dvd brander ) gekregen waardoor we onze video opnames kunnen backuppen... nu zijn we natuurlijk ook direct opzoek gegaan naar DVD schijfjes

Dvd - Schijfjes 4,7 incl doosje 2,29
Dvd + schijfjes 4,7 incl doosje 5,27

Als je dat per 100 bekijkt gaat dat erg snel en gaat het om veel geld :(
is het in dit oogpunt niet beter om een - systeem te nemen ? aangezien ik nu nog de mogelijkheid heb om hem om te wisselen...

De keuze die openstaat is de Pioneer A04 ( als ik het goed heb )

Wat zou het grootste verschil zijn en zouo het een goede ruil zijn ? ( behalve dat hij dan niet extern is maar gelet op de kostenbesparing )

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:42
de DVD +R/+RW krijgt uit diverse hoeken steeds meer ondersteuning. bijvoorbeeld Microsoft en das geen kleintje. Prijs van medium is maar een momentopname. DVD+R/RW is nieuwer en daarom nog wat duurder, maar zal straks ook zakken. Wat interessanter is, is de vraag of er ook 9gb (dual layer) DVD-r/DVD+R komen. Backuppen van films wordt dan mogelijk, maar ook je eigen VHS overzetten naar DVD. Ik hoor en zie meer nieuws over DVD+r/rw dan over dvd-r/rw op dit moment.

Verwijderd

Topicstarter
Zou de prijs van de Dvd + schijfjes gaan zakken ? of blijven ze hangen op deze prijzen ( de komende 2 a 3 maanden )

Doel van de Dvd's is het backuppen van 1,5uur video reportages per week... enige nadeel is dat ik met het video bewerk programma er nog niet geheel uit ben wat het beste formaat is om op Dvd te zetten....

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
De prijzen dalen in de loop van de tijd altijd. Een CDRW kostte 4 jaar geleden ook 20 euro terwijl je ze nu al voor 2 euro koopt.
Dus over een aantal maanden als het algemeen goed wordt zullen de schijfjes al snel de helft van de prijs worden.

Senile! Senile Oekaki