Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[reply] laat niet de goede posts zien & nog steeds plaatjes

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Als je replyt krijg je alleen de eerste bladzijde van een topic te zien, je kan niet veranderen van bladzijde, dat is erg vervelend als je nog iemand wilt quoten.

Tweede punt is dat bij het reply-venster plaatjes niet in links worden veranderd, is ook niet zo handig.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

er staat een volgende/vorige pagina button als er > 1 pagina is :?

plaatjes naar links is idd zo, en dat zal vooralsnog ook zo blijven.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Azrael
och ja, dat had ik nog niet eens gezien |:(

Maar blijft dat het uitermate onhandig is bij een topic van 8 pagina's ofzo, dan zou je dus 8 x op die knop moeten drukken. Zijn die linkjes die er eerst stonden een stuk handiger.

Waarom worden plaatjes nou opeens niet meer in links veranderd dan, als dat eerst wel zo was :?

• chem

chem

Reist de wereld rond

het kan geen linkje worden omdat je ingevulde gegevens dan niet meekomen. Er kan wel een pulldown komen, dat laat ik aan ACM/AntonT over.

De reden dat het geen plaatjes worden is omdat React anders werkt dan Topix.

• Azrael
chem schreef op 08 augustus 2002 @ 22:07:
het kan geen linkje worden omdat je ingevulde gegevens dan niet meekomen. Er kan wel een pulldown komen, dat laat ik aan ACM/AntonT over.
waarom niet :? slechte zaak, nouja, pulldown dan maar.
Die moet er komen, dit is gewoon slecht. (nofi)
De reden dat het geen plaatjes worden is omdat React anders werkt dan Topix.
uhm waarom?
Je wou toch niet gaan zeggen dat het niet kan :?

Het is gewoon een stuk handiger als je bij het replyen niet ook een voorraad plaatjes erbij krijgt :)

offtopic:
waarom wordt je na het instellen van je prefs nog steeds geredirect naar de index?

• chem

chem

Reist de wereld rond

het kan wel, maar het gaat vooralsnog niet gebeuren. Het is nl. erg specifiek voor 1 lijst, en ik vind het wat vreemd om reacties te 'veranderen' als je ze wil quoten... wmb blijven ze zoals ze zijn in de reply list.

• Azrael
chem schreef op 08 augustus 2002 @ 22:31:
het kan wel, maar het gaat vooralsnog niet gebeuren. Het is nl. erg specifiek voor 1 lijst, en ik vind het wat vreemd om reacties te 'veranderen' als je ze wil quoten... wmb blijven ze zoals ze zijn in de reply list.
nee, je verandert reacties niet als je ze wilt quoten, je zet plaatjes gepost in een topic om in linkjes bij het reply venster, zodat je niet in 1 keer een hele snok plaatjes te verwerken krijgt. (zoals het eerst dus ook was)

• chem

chem

Reist de wereld rond

dat is dus toch het veranderen van reacties (plaatjes worden tekst). Maar, ik zie geen reden om het te veranderen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.