Toon posts:

MSN topic ging dus over HOST!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Predator gooit net m'n msn topic dicht met een verwijzing naar een topic dat gaat over file transfer vanuit een LAN...

In mijn topic vermeld ik zeer nadrukkelijk dat ik vanaf de HOST niet kan versturen... volgens mij is ie dus onterecht dicht

Msn geen file transfer vanaf directe i-netverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tja, ehm, moet het dan sowieso niet in SA ofzow??? Want het heeft nix met netwerk te maken dacht ik zo, want je gebruikt het niet via je LAN

En verder geef je niet aan of je wel kunt ontvangen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39

Predator

Suffers from split brain

Ik had het indd verkeerd gelezen :)
M'n excuses daarvoor maar waarom staat het dan in NT :?

Messenger is gewoon software dus SA

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Predator schreef op 07 augustus 2002 @ 22:54:
Ik had het indd verkeerd gelezen :)
M'n excuses daarvoor maar waarom staat het dan in NT :?

Messenger is gewoon software dus SA
My thoughts exactly :) Movûh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Euhm ik ben echt niet goed wakker...

Uit: -=Het grote Msn Messenger topic=-/
Het is dus de bedoeling dat alle problemen, medelingen en andere dingen met betrekking tot Msn Messenger hier komen
Dus wat is er onterecht aan ?
Je topic stond dus 1) verkeerd en 2) er is een algemeen topic over dat in de FAQ terug te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het klopt wel dat er een groot MMS topic is, maar in dit topic gaat het voornamelijk over MMS achter een NAT router. Het is daarom wel begrijpelijk dat de topicstarter (en mijzelf inbegrepen, aangezien ik reageerde) het wel nodig vonden om een nieuwe topic te starten. Het af en toe vrij lastig hier op GoT om een topic in het juiste forum te posten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij dat je ego niet geschaad is omdat je via een beetje mod-gekonkel toch gelijk zou kunnen hebben..
Maar je weet zelf net zo goed, dat dat grote MSN topic voornamelijk over andere problemen ging :Z

Dus probeer in dit soort gevallen je trots even opzij te zetten en erken je vergissing, dat staat veel fraaier dan met alle macht je ego-trip gaande te houden :(

...en ik moet uiteraard toegeven dat NT niet de juiste plaats was in dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 11:32:
Maar je weet zelf net zo goed, dat dat grote MSN topic voornamelijk over andere problemen ging :Z
Maar lees die quote van Predator eens, ALLE problemen met MSN Messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is er nu mis mee om gewoon in -=Het grote Msn Messenger topic=- verder te gaan? Dat jouw probleem nog niet langs is gekomen is toch geen reden om het niet te doen? Een oplossing voor jouw probleem maakt het topic weer wat nuttiger. In dat topic alleen vragen stellen die al eerder zijn gesteld is niet echt nuttig :+

Heb je het trouwens al helemaal doorgelezen? Misschien staat er al wel wat tussen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 08 augustus 2002 @ 11:50:
Wat is er nu mis mee om gewoon in -=Het grote Msn Messenger topic=- verder te gaan? Dat jouw probleem nog niet langs is gekomen is toch geen reden om het niet te doen? Een oplossing voor jouw probleem maakt het topic weer wat nuttiger. In dat topic alleen vragen stellen die al eerder zijn gesteld is niet echt nuttig :+

Heb je het trouwens al helemaal doorgelezen? Misschien staat er al wel wat tussen.
Ik heb het hele topic gelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over MSN vanuit LAN, zodat van een algemeen topic nauwelijks sprake kan zijn..
Daarom zou ik een andere topic-titel veel logischer vinden (MSN vanuit LAN topic oid), dan krampachtig te blijven geloven dat het een algemeen MSN-topic is....

Maar welke mod zou het nu in zijn hoofd halen, om te luisteren naar feedback van een eigenwijze gebruiker als ik :? |:( Dat zou alleen de onfeilbaarheid van de betreffende mod op de helling zetten :O

Al met al weer zo'n typisch geval van OVERBEMODDING op GoT, waar volgens mij de halve community zich kapot aan ergert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Precies, wij hebben geen leven en zitten de gehele dag naar een 19" te koekeloeren.
Fouten willen we niet toegeven want we kicken op de macht die we hebben met onze mod tools.

Het feit dat een gebruiker net zo koppig bezig is alstie verkeerd post heeft daar weinig mee te maken ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 08 augustus 2002 @ 12:33:
Precies, wij hebben geen leven en zitten de gehele dag naar een 19" te koekeloeren.
Fouten willen we niet toegeven want we kicken op de macht die we hebben met onze mod tools.

Het feit dat een gebruiker net zo koppig bezig is alstie verkeerd post heeft daar weinig mee te maken ..
Ik heb een keer verkeerd gepost, en dat eerlijk toegegeven (iets wat je van mods niet vaak ziet)

Vervolgens heb ik ter discussie gesteld of een algemeen messenger topic wel zo'n goed idee is, wanneer je de vragen die niet over een LAN gaan moet zoeken als spelden in een hooiberg...
Wordt meedenken als koppigheid ervaren? Dat is het ultieme bewijs van arrogantie volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 11:32:
Ik ben blij dat je ego niet geschaad is omdat je via een beetje mod-gekonkel toch gelijk zou kunnen hebben..

Dus probeer in dit soort gevallen je trots even opzij te zetten en erken je vergissing, dat staat veel fraaier dan met alle macht je ego-trip gaande te houden :(
:D

Nee, ik heb echt nog nooit ongelijk gehad en dat toegegeven... :z
Wie is hier nu kinderachtig aan het doen.
Jij zit mij te beschuldigen van ego tripping omdat ik je geen gelijk geef.
...en ik moet uiteraard toegeven dat NT niet de juiste plaats was in dit geval
en wat stond het er dan te doen ?
mcDaedalus schreef op 07 augustus 2002 @ 23:58:
Het klopt wel dat er een groot MMS topic is, maar in dit topic gaat het voornamelijk over MMS achter een NAT router. Het is daarom wel begrijpelijk dat de topicstarter (en mijzelf inbegrepen, aangezien ik reageerde) het wel nodig vonden om een nieuwe topic te starten. Het af en toe vrij lastig hier op GoT om een topic in het juiste forum te posten.
Als hij vindt dat z'n topic niets met networking te maken heeft en dat dat topic enkel over MSN ivm networking te maken heeft dan moet ie het toch maar in SA posten ?
Met een kans dat ie daar ook dichtgaat.

Maar dat topic is iig als algemeen topic bedoelt.
F_J_K schreef op 08 augustus 2002 @ 11:50:

_/-\o_
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:14:
[...]

Ik heb het hele topic gelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over MSN vanuit LAN, zodat van een algemeen topic nauwelijks sprake kan zijn..
Daarom zou ik een andere topic-titel veel logischer vinden (MSN vanuit LAN topic oid), dan krampachtig te blijven geloven dat het een algemeen MSN-topic is....

Maar welke mod zou het nu in zijn hoofd halen, om te luisteren naar feedback van een eigenwijze gebruiker als ik :? |:( Dat zou alleen de onfeilbaarheid van de betreffende mod op de helling zetten :O
Ik heb indd een fout gemaakt.
Ik had je topic verkeerd gelezen omdat ik dacht dat het wat met NT te maken had omdat het in NT stond (ik moet wel gek zijn).

Maar dat neemt niet weg dat je topic niet in NT moet staan EN dat topic een algemeen messenger topic is.

Dus ik geef toe dat ik het verkeerd gelezen heb maar dat het verder niets aan het slot veranderd.
Echter jij blijft koppig doorgaan...
Al met al weer zo'n typisch geval van OVERBEMODDING op GoT, waar volgens mij de halve community zich kapot aan ergert :(
Half GOT ?
wat een onzin.

Enkelingen ja die je dan ook vaak in LA hun gal ziet spuwen omdat ze het nergens mee eens zijn en maar roepen dat je op andere fora veel beter behandeld wordt.

Dat laatste kan best zo zijn maar dan stel ik me de vraag waarom ze nog op GOT zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Waaraan ik alleen nog wil toevoegen dat -=Het grote Msn Messenger topic=- al sinds de eerste topic start in SA staat ....

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Predator schreef op 08 augustus 2002 @ 12:52:

Enkelingen ja die je dan ook vaak in LA hun gal ziet spuwen omdat ze het nergens mee eens zijn en maar roepen dat je op andere fora veel beter behandeld wordt.

Dat laatste kan best zo zijn maar dan stel ik me de vraag waarom ze nog op GOT zitten ...
Noem mij een groot forum met vergelijkbaar veel kennis en ik ben pleite, of dacht je echt dat ik graag naar betuttelende mods als jij luister :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 18:27:
[...]

Noem mij een groot forum met vergelijkbaar veel kennis en ik ben pleite, of dacht je echt dat ik graag naar betuttelende mods als jij luister :?
http://www.beginnersweb.nl/ :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 18:27:
[...]

Dan zal je het maar met betuttelende machtsgeile mods als mij moeten doen :P
Of je het nou wil of niet wil ...
Waarom niet ? ze kennen daar vast wel wat van msn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Predator schreef op 08 augustus 2002 @ 19:23:
[...]
Waarom niet ? ze kennen daar vast wel wat van msn >:)
ja vast wel, en ze hebben daar VEEEEEEL meer kennis dan hier, dus BonziBuddy als ik jouw was zou ik daar naar toe gaan :+
Pagina: 1