Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 11:32:
Ik ben blij dat je ego niet geschaad is omdat je via een beetje mod-gekonkel toch gelijk zou kunnen hebben..
Maar je weet zelf net zo goed, dat dat grote MSN topic voornamelijk over andere problemen ging
Dus probeer in dit soort gevallen je trots even opzij te zetten en erken je vergissing, dat staat veel fraaier dan met alle macht je ego-trip gaande te houden

Nee, ik heb echt nog nooit ongelijk gehad en dat toegegeven...

Wie is hier nu kinderachtig aan het doen.
Jij zit mij te beschuldigen van ego tripping omdat ik je geen gelijk geef.
...en ik moet uiteraard toegeven dat NT niet de juiste plaats was in dit geval
en wat stond het er dan te doen ?
mcDaedalus schreef op 07 augustus 2002 @ 23:58:
Het klopt wel dat er een groot MMS topic is, maar in dit topic gaat het voornamelijk over MMS achter een NAT router. Het is daarom wel begrijpelijk dat de topicstarter (en mijzelf inbegrepen, aangezien ik reageerde) het wel nodig vonden om een nieuwe topic te starten. Het af en toe vrij lastig hier op GoT om een topic in het juiste forum te posten.
Als hij vindt dat z'n topic niets met networking te maken heeft en dat dat topic enkel over MSN ivm networking te maken heeft dan moet ie het toch maar in SA posten ?
Met een kans dat ie daar ook dichtgaat.
Maar dat topic is iig als algemeen topic bedoelt.
F_J_K schreef op 08 augustus 2002 @ 11:50:
Wat is er nu mis mee om gewoon in
-=Het grote Msn Messenger topic=- verder te gaan? Dat jouw probleem nog niet langs is gekomen is toch geen reden om het niet te doen? Een oplossing voor jouw probleem maakt het topic weer wat nuttiger. In dat topic alleen vragen stellen die al eerder zijn gesteld is niet echt nuttig
Heb je het trouwens al helemaal doorgelezen? Misschien staat er al wel wat tussen.

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:14:
[...]
Ik heb het hele topic gelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over MSN vanuit LAN, zodat van een algemeen topic nauwelijks sprake kan zijn..
Daarom zou ik een andere topic-titel veel logischer vinden (MSN vanuit LAN topic oid), dan krampachtig te blijven geloven dat het een algemeen MSN-topic is....
Maar welke mod zou het nu in zijn hoofd halen, om te luisteren naar feedback van een eigenwijze gebruiker als ik

Dat zou alleen de onfeilbaarheid van de betreffende mod op de helling zetten

Ik heb indd een fout gemaakt.
Ik had je topic verkeerd gelezen omdat ik dacht dat het wat met NT te maken had omdat het in NT stond (ik moet wel gek zijn).
Maar dat neemt niet weg dat je topic niet in NT moet staan
EN dat topic een algemeen messenger topic is.
Dus ik geef toe dat ik het verkeerd gelezen heb maar dat het verder niets aan het slot veranderd.
Echter jij blijft koppig doorgaan...
Al met al weer zo'n typisch geval van OVERBEMODDING op GoT, waar volgens mij de halve community zich kapot aan ergert

Half GOT ?
wat een onzin.
Enkelingen ja die je dan ook vaak in LA hun gal ziet spuwen omdat ze het nergens mee eens zijn en maar roepen dat je op andere fora veel beter behandeld wordt.
Dat laatste kan best zo zijn maar dan stel ik me de vraag waarom ze nog op GOT zitten ...