Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Zet je FSB van 95 naar 100 mhz. Dan heb je hem op 500 staan. Maar AMD heeft niet voor niets je CPU op 95 laten draaien, waarschijnlijk is hij op 100 (500) niet stabiel. Je kan nog wat extra tienden volt toevoegen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
maar hoeveel volt kan ik dan omhoog zetten voordat ie weer onstabiel wordt???
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Try and error
XBL: theArthurrrr
ik zou niet verder gaan dan de cpu op 2.6 volt te zetten
die van mij draait nu stabiel op 495 met 2.4..
maar ik had dus ook een 400
die van mij draait nu stabiel op 495 met 2.4..
maar ik had dus ook een 400
mijn k6-2 heeft ook een tijdje op 2,8 volt gedraait, dus hij kan het wel aan, maar ik weet niet of hij dat lang vol houd
de mijne draait nu op 2,6 volt (350@450)
de mijne draait nu op 2,6 volt (350@450)
Hoe hoog je je voltage kan zetten hangt een beetje af van welke versie je hebt. De nieuwere versies werken standaard op 2,2 V en de K6 2+ volgens mij zelfs maar op 2,0. Maar de eerste modellen werkten standaard op 2,6 V.
De nieuwere modellen zijn beter overclockbaar, omdat je het voltage verder kan opschroeven, maar ik zou wat voor versie je ook hebt zeker niet boven 2,7 V gaan en 2,6 of hoger raad ik je echt een goede koeler
Zelf heb ik een K6-2 450@550 2,4 V (standaard 2,2 V)
De nieuwere modellen zijn beter overclockbaar, omdat je het voltage verder kan opschroeven, maar ik zou wat voor versie je ook hebt zeker niet boven 2,7 V gaan en 2,6 of hoger raad ik je echt een goede koeler
Zelf heb ik een K6-2 450@550 2,4 V (standaard 2,2 V)
tnx guys
Pagina: 1