read-ahead

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 11:15
Ik heb wat problemen met gp4 en vond ik ergens het volgende:
Turn the read-ahead option off for the CD Rom. Go to Device Manager\File System\CD ROM and where it says "Optimise access pattern for " change what it says to "No Read Ahead". Then try the game again.
Ik heb echter een Nederlandse versie van win2k, en mijn computer kennis en mijn beheersing van de engelse taal is niet echt slecht ofzow maar waar de **** kan ik die opties vinden?? (Dus "Device Manager\File System\CD ROM ")

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Apparaat beheer\bestands systeem\CD-ROM ???

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Phydomir
NitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 22:51:
Apparaat beheer\bestands systeem\CD-ROM ???
nope, dat bestaad niet, ik heb ook al gewoon via apperaat beheer naar de eigenschappen van de cd-ron gekeken maar daar staan geen extra optie bij...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phydomir
schopje, d'r is vast wel iemand die dit weet...

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb je Appaartbeheer wel gevonden? Dan moet je gewoon dat lijstje aflopen tot je bij je CDD bent (kan onder een hele andere naam staan, kan jammer genoeg even niet kijken onder welke categorie), maar volgens mij onder CD-ROM.

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-03 09:04

Thomix

cAFFEÏNE!

Volgens mij heb je een win98 beschrijving gevonden; ik heb iig de nederlandse win2k, en via start > config.scherm > systeem > hardware > apparaatbeheer was geen file system te vinden. Ik zal nog even doorzoeken.
Pagina: 1