[Digicam] SmartMedia opberg doosjes van Dane-Elec

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf wat zitten zoeken/struinen maar kan er helaas niet achter komen
wat deze cases voor sm/cf media zijn en vooral hoe ze eruit zien en wat er precies ingaat.

Zijn ze een beetje zoals dit voor floppy's ??:
Afbeeldingslocatie: http://members.ozemail.com.au/~louismok/images/disks2.jpg

Is er ergens een GoT-ter die weet hoe deze zijn en mij misschien een plaatje
kan mailen ev. hier uploaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Ik denk dat het iets is ala:

http://www.microtechint.com/qs-mediavault.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmh, maar dat is het toch niet helemaal ben ik bang.

De enige omschrijving die shop.tweakers.net geeft is : 'Dane-Elec Bewaar Doos voor CompactFlash & SmartMedia'.

Lekker duidelijk maar tnx Miekol.

Misschien een modje of dat Femme meer weet van die dingen. Hij is tenslotte helemaal naar Ierland geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb er eentje (denk ik). Kan helaas geen foto maken want ik heb hem (met CF kaart)uitgeleend.

Volgens mij is het gewoon zo'n standaard transparant doosje welke ook bij iedere DE CF kaart zit.

Edit: Dit zijn ze
Afbeeldingslocatie: http://www.minato-photo.co.jp/new.files/DMC-H.jpg
(die kleine transparante doosjes, niet de lowepro hoes waar ze in zitten)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Johnny64 schreef op 08 augustus 2002 @ 00:38:
Ik heb er eentje (denk ik). Kan helaas geen foto maken want ik heb hem (met CF kaart)uitgeleend.

Volgens mij is het gewoon zo'n standaard transparant doosje welke ook bij iedere DE CF kaart zit.

Edit: Dit zijn ze
afbeelding
(die kleine transparante doosjes, niet de lowepro hoes waar ze in zitten)
_/-\o_

Cool, TNX !!! Ga ze meteen bestellen, zo te zien kun je maar 1 kaartje in zo'n ding kwijt net wat ik wou :).

Slotje of laat maar zakken in de DB. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35
Cool? Horen die dingen er no ook al niet meer bij? Ik heb een 32 en een 64Mb Dane-Elec. SM card. Die werden allebei keurig geleverd in zo'n plastic doosje...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:45
Vulcan750 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:54:
Cool? Horen die dingen er no ook al niet meer bij? Ik heb een 32 en een 64Mb Dane-Elec. SM card. Die werden allebei keurig geleverd in zo'n plastic doosje...
CF kaartje die ik bij shop.t.net bestelt had het geen softcase oid. Als je er toch maar eentje hebt is dat niet erg, maar als ik straks bij gakopen is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Kreeg bij me 128MB SM ook een doosje (bij Funprice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik kreeg er bij m'n eerste digicam wel 1 bij de meegeleverde CF, bij m'n tweede cam niet terwijl ze wel van hetzelfde merk waren. Maar toen had ik m'n eerste al weer verkocht dus kon ik dat van m'n eerste niet zelf houden omdat ik dacht dat het bij de tweede ook wel zou zitten.

Bij een 32 MB Lenco zat er ook geen maar bij een 256 MB Dane-Elec wel.

Ik vind het stom dat ze die niet gewoon altijd meeleveren. Ze zijn zo handig. Nu heb ik ze o het moment niet nodig omdat de 256 MB altijd in m'n camera zit, de 16 MB in m'n PDA en de 32 MB in het doosje wat ik bij de 256 kreeg..

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vulcan750 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:54:
Nee, die leveren ze er niet bij. Je hebt alleen die 'normale' verpakkingen waarin het SM-kaartje precies past.
Deze heb ik ff goed uitgesneden en ff tijdelijk in een DV-tape hoesje gepleurd maar dan verschuiven ze toch.
Ik heb ze morgenochtend als ik ff bij het postkantoor langs ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:34:
[...]

Nee, die leveren ze er niet bij. Je hebt alleen die 'normale' verpakkingen waarin het SM-kaartje precies past.
Deze heb ik ff goed uitgesneden en ff tijdelijk in een DV-tape hoesje gepleurd maar dan verschuiven ze toch.
Ik heb ze morgenochtend als ik ff bij het postkantoor langs ga. :)
Belachelijk dat er standaard geen doosjes meer bijgeleverd worden. Zeker z.g. "beter voor het milieu"! Net als een pakweg een jaartje terug met spellen voor de gameboy. Ook daar zijn de plastic hoesjes verdwenen. Lekker slim, dan worden de spellen onverpakt ergens neergegooid en zorgt het stof voor de rest... Kassa! Zo'n spelletje is tegenwoordig al gauw 50 euro, maar een beetje bescherming voor zo'n kwetsbaar ding kan er niet af! Deze manier van doen bij de SM-kaartjes lijkt op zo'n zelfde move! :r

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

Copyman

Dode muis

Ik heb reeds mijn 64MB kaartje binnen gekregen, op high res (1800x1600) kan ik er 98 foto's op kwijt. :)
Ook heb ik het doosje er bij gekregen wat ze steeds beschrijven. Hier een paar pics:

Afbeeldingslocatie: http://copyman.endoria.net/images/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://copyman.endoria.net/images/2.jpg

Zo zie je maar weer dat je met een Kodak DX3500 geen macro's kan maken.

:)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:45
Dus dat stukje plastik kost je gewoon fl 6,6 ?
Pagina: 1