Ik heb een CAB file op een game cd staan, en die wil ik openen zonder het hele spel te installeren..
Kan dit?
Kan dit?
Verwijderd
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Correct, die lezen alleen Microsoft CAB files.CAP-Team schreef op 08 augustus 2002 @ 09:30:
cab files die met installshield enzo gemaakt zijn kun je toch niet openen met de standaard CAB tools (winzip / winrar enz.) ?
Verwijderd
Installshield decompiler, is vaak geen klik klik werk maar uitzoekwerkCAP-Team schreef op 08 augustus 2002 @ 09:30:
cab files die met installshield enzo gemaakt zijn kun je toch niet openen met de standaard CAB tools (winzip / winrar enz.) ?
hoe?
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Not trying to pretend the enemy that I am.
Not trying to pretend the enemy that I am.