Ik ben bezig een probleem op te lossen in een PC van een kennis waarbij de videodriver niet stabiel is. Deze springt steeds terug naar de basisinstelling 640x480x16.
Setup:
Packard Bell i-Connect PC met:
- MSI MS-6340 met VIA chipset en AMD Duron 700 MHz
- NVIDIA RIVA TNT2 VANTA M64 grafische kaart
- USB keyboard en muis
- Windows ME
Ik heb de laatste NVIDIA driver erop gezet en alles leek in orde, totdat een paar dagen later bij de laatste check de grafische kaart instelling weer op die basisinstelling stond en de foutmelding dat de driver niet goed geconfigureerd was naar voren kwam. Weer terug bij af dus. Dit heb ik nu al een paar keer gehad.
Verder heb ik de nieuwste VIA 4 in 1 driver erop gezet.
Ik probeer nu alleen nog het BIOS te flashen, alleen er zit een AMI BIOS op het mobo, waar ik geen update voor kan vinden.
Iemand een gouden tip?
Setup:
Packard Bell i-Connect PC met:
- MSI MS-6340 met VIA chipset en AMD Duron 700 MHz
- NVIDIA RIVA TNT2 VANTA M64 grafische kaart
- USB keyboard en muis
- Windows ME
Ik heb de laatste NVIDIA driver erop gezet en alles leek in orde, totdat een paar dagen later bij de laatste check de grafische kaart instelling weer op die basisinstelling stond en de foutmelding dat de driver niet goed geconfigureerd was naar voren kwam. Weer terug bij af dus. Dit heb ik nu al een paar keer gehad.
Verder heb ik de nieuwste VIA 4 in 1 driver erop gezet.
Ik probeer nu alleen nog het BIOS te flashen, alleen er zit een AMI BIOS op het mobo, waar ik geen update voor kan vinden.
Iemand een gouden tip?