QUICKONLINE = K*TONLINE

Pagina: 1
Acties:

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Wel GVD !!
Ooit heb ik me eens aangemeld bij Superweb omdat ik nog steeds GEEN kabel heb thuis. :(
Die gasten hadd meer poorten dicht staan dan open en het inbellen lukte me van de 10x misschien 2x op een avond ... KUT DUS !
Ik heb meteen de betaling ongedaan gemaakt en de machtiging geblokkeerd zonder een bericht te sturen naar die gasten.
NOOIT meer wat van gehoord. (was ze geraden ook !)

Nu zag ik een volgende met aantrekkelijke inbel mogelijkheden: QUICKONLINE.
Ikke aangemeld en per 1 okt. kon ik beginnen.
Het leek allemaal goed te gaan tot dat ik ook weer s'avonds probeerde in te bellen ... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH !
Van de 10x lukte het me ... NOOIT !? :?
Wel GVD ! En daar betaal ik 85,- per maand voor ??
FORGET IT !
Vandaag ga ik de betaling ongedaan maken en de machtiging intrekken, eens kijken of die sukkels er ook maar iets van durven te zeggen !

En een telefoonnummer om te schelden hebben ze ook al niet online gezet, ik denk uit voorzorg !

EIKELS !

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Ze hebben wel een telefoonnummer dacht ik, alleen kost het je dan 5 cent per scheldwoord, afhankelijk van hoe lang deze is en hoe lang je er over doet ze uit te spreken ;-)
(maw 50 ct per minuut)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

als ik het zo hoor, meld ik me maar niet aan????, kom je met een superdialer er ook niet door dan???,

ik heb ook iets uitgedacht, stel nou dat je van je abo af wilt (je hebt jaar abonnement)
dan laat je die lijn toch gewoon 24/7 open!!, dan kicken ze jer automatisch vanaf :)))

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Klotezooi man! Ik heb de aanmeldformulieren ook thuisliggen...is het met ISDN ook zo slecht??

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Het kan nog erger, nadat ik de aanmeldingformulieren had teruggefaxt ter bevestiging, keek ik nog ff op het forum voordat ik ergens naartoe moest en :( :( :( :( :( :( JA hoor... abo aangepast tot 120 uur. Dat wordt waarschijnlijk een heel kort abo'tje

Verwijderd

Het bevalt mij op zich goed. Inbellen levert hier zelden problemen op.

Alleen die 120 uur limiet :( :( :(

Verwijderd

tis snel, zit er meestal meteen op (1x inbellen), maar alleen moeten die hoertjes nu een 120uur-per-maand-limiet introduceren... pijpsletjes zijn het daar bij quickonline, allemaal!
Pagina: 1