Toon posts:

Mobo Tean tn2 94v-0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij iets vertellen over dit mobo. Het zit in de computer van mijn zoontje en ik wil kijken of er een biosupdate voor is. Ik kan er echter helemaal niets over vinden. Ook geen website van de fabrikant Het is een Intel i440BX mobo met Celeron PGA 370 533 mhz processor en 82443BX/ZX chipset. Bios 03/04/2000-i440BX-it8643-jm69kc0cc-00

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:36
je moet eens kijken of op het pcb geen andere 'type' of 'serie' nummers vermeldt staan...

heb hier ook nog zo'n bordje met die chipset en ik heb (om mijn pa een pceeke te geven ) die bios ook moeten flashen en gaan zoeken op het net welke firma dat nu weer gemaakt had...

ik heb dan maar begonnen via google alle mogelijke nummers en cijfer combinaties te noteren vanop het pcb alsook van enkele chips... uiteindelijk denk ik dat je zo wel tot de producent zal komen...

Greetz

-GF-Annihilator

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij weet ik de fabrikant, dat is volgens mij Tean. Ik kan daar echter niets over vinden :(

Verwijderd

Tean = Tyan ??

Verwijderd

Topicstarter
Nee, TEAN.
Tyan daar is zat van te vinden.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Wat wil je eigenlijk met die biosupdate bereiken?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 08 augustus 2002 @ 10:15:
Wat wil je eigenlijk met die biosupdate bereiken?
Wat iedereen wil met een biosupdate; een beter werkende computer dan wel de meest recente drivers, firmware, bios. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 14:28:
[...]

Wat iedereen wil met een biosupdate; een beter werkende computer dan wel de meest recente drivers, firmware, bios. ;)
als ie t perfect doet, waarom zou je dan een nieuwe bios erop zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Sluit maar af. Ik ben er inmiddels achter dat het een Matsonic mobo is :)
Pagina: 1