Usb-hub op de LG schermen

Pagina: 1
Acties:

• Keyser Soze_61907
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Dit is waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar ik vraag me dus af wat die usb hub is dat je op (onderandere) de schermen van LG tegenkomt ...

Hebben die dingen eigenlijk iets met het beeld zelf te maken ? is het nodig om die usb hub te verbindinden met uw pc ofzo ?

een snelle zoektocht op google heeft me niet echt wijzer gemaakt, en in de faq kon ik ook ni direct iets vinden :/

alvast bedankt voor de info ;)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

hehehe.... het antwoord is zo simpel :)

Je kan er dus meerdere USB apparaten op kwijt (joh je meent het ;)) en het heeft niks met het beeld zelf te maken, wordt er niet beter of slechter van (zou helemaal lekker worden :()

I love watercooling

• GeenHackman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 21:19
Heel simpel, dan kan je je USB speeltjes zie vaak nabij je scherm staan (MUIS,KEYBOARD,WEBCAM, MEMORYCARD-LEZER...) daar lekker op aansluiten, en hoef je niet onder je bureau te kruipen om e.e.a. eens te wisselen.

Verwijderd

Zoals hierboven al gezecht is zijn dit 4 usb aansluitingen die aan zich aan de achterkant van de monitor bevinden. De hub moet nog wel via 1 kabeltje worden aangesloten op usb aansluiting van je computer. Je krijgt hierdoor 3 extra usb aansluitingen op je computer.

• Keyser Soze_61907
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Ok, bedankt mensen ! (ik had al wel zo'n vermoeden dat het dat was, maar kwou ff zeker zijn ;))