Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Het heeft te maken met dit probleem:
JavaScript-problemen na de update
De javascripts zijn veranderd en Opera houdt (heeeel stug) aan de oude vast. Opera heeft dit refresh probleem vaak, hard-reloads helpen niet en het enige wat ik weet om het te verhelpen is om je opera cache geheel leeg te gooien en daarna opera geheel af te sluiten & weer op te starten.
JavaScript-problemen na de update
De javascripts zijn veranderd en Opera houdt (heeeel stug) aan de oude vast. Opera heeft dit refresh probleem vaak, hard-reloads helpen niet en het enige wat ik weet om het te verhelpen is om je opera cache geheel leeg te gooien en daarna opera geheel af te sluiten & weer op te starten.
nada aka zilch, formerly known as zip
Check. Inderdaad een simpele oplossing. Blijkbaar cache-t Opera de javascripts veel langer dan de direct zichtbare content. Weten we dat ook weer. En nee, ik ben deze week nog niet op het mededelingen-forum geweest.
Bedankt voor de snelle reply
Bedankt voor de snelle reply
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
en dicht
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()