Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Layout klopt niet in Opera 5.11

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.meijer7/zut/layfout.gif

Het lijkt erop dat onder Opera 5.11 en Windows 2000 Prof. de verkeerde tekst op de verkeerde plaatsen terecht komt (SQL-queries niet helemaal lekker?) :?. De tekst komt in hyperlinks te staan met een link naar http://images.tweakers.net/forum/templates/got/ . Let ook op de edit-tekst (ongewijzigde posts hebben ook een edit staan: '0 wijzigde dit bericht') en de signature. Uit- en inloggen lost niets op. Op m'n werk, met Opera 5.12 onder Windows 2000 Prof. heb ik geen problemen. Ook met IE5.0 SP2 gaat alles normaal (op de bekende IE+Win2k-crash na). Ik heb overigens het forum eerder gebruikt sinds de update, maar zonder problemen.

Dit is al eerder aan de orde gekomen in: letter zien er vreemd uit en linken door, maar hier is nu een screenshot.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Het heeft te maken met dit probleem:

JavaScript-problemen na de update

De javascripts zijn veranderd en Opera houdt (heeeel stug) aan de oude vast. Opera heeft dit refresh probleem vaak, hard-reloads helpen niet en het enige wat ik weet om het te verhelpen is om je opera cache geheel leeg te gooien en daarna opera geheel af te sluiten & weer op te starten.

nada aka zilch, formerly known as zip

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Check. Inderdaad een simpele oplossing. Blijkbaar cache-t Opera de javascripts veel langer dan de direct zichtbare content. Weten we dat ook weer. En nee, ik ben deze week nog niet op het mededelingen-forum geweest.

Bedankt voor de snelle reply :)

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

en dicht :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.