Toon posts:

[Mortyr] Mortyr vindt de CDROM niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mortyr is alweer een jaar of drie oud. Ik heb hem vroeger een paar keer gespeeld. De was geleend en sinds een tijdje is deze opnieuw uitgebracht door www.reloadgames.com (deze bestaat niet meer).
Enfin. Spel geinstalleerd, gaat goed. Als ik de game wil opstarten, krijg ik melding dat de orginele CD niet in de CD-speler zit blabla. BS
Dacht eerst dat het een XP probleem was, dus op een W98 geinstaleerd. Zelfde verhaal. Op internet gezocht. Weinig kunnen vinden.
Dus heeft iemand dit spel ook wat wel goed werkt?

P.S. Al mijn CD-spelers/branders/dvd zitten hoog in het alphabet. Heb het vermoeden dat het spel dat niet begrijpt. Verwacht D: of E:. Maar daar zitten schijven. Kan ik dat spel foppen om mijn y: (cd-rom) als e: te laten draaien??

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
De game in compatiliteist modus opstarte of patch zoeken :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:51:

P.S. Al mijn CD-spelers/branders/dvd zitten hoog in het alphabet. Heb het vermoeden dat het spel dat niet begrijpt. Verwacht D: of E:. Maar daar zitten schijven. Kan ik dat spel foppen om mijn y: (cd-rom) als e: te laten draaien??
Nou daar heb ik nog nooit van gehoord, mijn DVD & Brander zitten ook vrij hoog en ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad.
Je CD is vast beschadigt of vies, maak 'm eens schoon en check voor krassen.

Wil het zo niet dan kun je altijd nog zoeken naar een No-CD crack, waar we je op GoT niet aan kunnen helpen.

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Mortyr kan niet overweg met veel stations. Dus als je veel stations hebt dan doet ie het niet.

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Mohy schreef op 07 augustus 2002 @ 22:02:
Mortyr kan niet overweg met veel stations. Dus als je veel stations hebt dan doet ie het niet.
Wat een rare game. Hoeveel stations mag je dan wel hebben. M'n XP PC kent 3 schijf partities en 2 CD speler/brander. Daar zelfde probleem??

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

Ik kan me herinneren dat dit een bug van het spel was jah..

download de patch

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Topicstarter
Heb na lang zoeken een NOCD patch gevonden die werkt. Effe lekker ouderwets. Van part een slotje

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 20:07
Nee je hoeft met mortyr helemaal geen patch binnen tehalen alleen ff en txt bestandje weg halen dat CD check heet of zo iets was al genoeg ..

PS of was dit nu bij een ander spel .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik speel mortyr vanuit mijn cd-rom die op H:\ zit....no problemos...

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 15:32

Pubbert

random gestoord

ik d8 dat mortyr geen cd ging zoeken boven de F:

gebruik de nocd crack gewoon jah, of maak een image en noem die B: ofzo

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

*oops*

Verwijderd

Dat mag je hier niet vragen :X .... doe het dan via email ofzo

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Volgens mij mag zoiets hier niet eens , ti smischien niet zo heel erg illegaal maar het mag hier gewoon niet :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 08:02:
Volgens mij mag zoiets hier niet eens , ti smischien niet zo heel erg illegaal maar het mag hier gewoon niet :)
Niet zo :? Het is gewoon illegaal. Punt uit :{

C:\>_

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Vinnie schreef op 14 augustus 2002 @ 13:27:
[...]

Niet zo :? Het is gewoon illegaal. Punt uit :{
Oke jij wint :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

C:\>_

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30

Maxow

Hidden Sound System

ik :r op Mortyr :P , vind ut nie zoon leuk spel, ik speel liever sof2 ofzow ;)

Verwijderd

Mortyr is een heel mooi spel. Mooie origineel behang, beter dan het quake3 kleurenfestijn.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 12:33
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 06:40:
Mortyr is een heel mooi spel. Mooie origineel behang, beter dan de quake3 kaleidoscoop.

MaryFunkFlex:
"Volgens mij mag zoiets hier niet eens , ti smischien niet zo heel erg illegaal maar het mag hier gewoon niet "
Lees goed....ik heb het spel LEGAAL, ik wordt alleen een beetje moe van het verwisselen van cds.
maar die no-cd crack is wel illegaal, en het vragen ernaar hier op het forum is een warez request en mag dus niet, heb je meestal al meteen een OW

• Faler
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2015

Faler

[DPC]Clan_Delft

De oplossing van alles schijnt deze te zijn:
Kijk op HDinteractive.nl, klik op *support*, ga naar mortyr, leech de benodigde dll's en klaar.
Het gaat mis als je een Pioneer OEM-loopwerk in je DVD-speler hebt zitten, en/of als je drive letter hoger is dan H:\ (dus H:\ kan inderdaad wel :)) en/of als je de cd-rom niet in de drive met de laagste letter doet.

(Let op: Pioneer loopwerk != Pioneer Drive...OEM-loopwerk zit in o.a.
* ACER DVP-1040a
* Actima AD05P
* Aopen DVD-9632
* Aopen DVD-1040 Pro
* Compaq DVD-113
* Philips PCDV104 )

en nou niet meer over cd-krakertjes praten. Foei :X

Edit: heb het geprobeerd maar werkt nog niet...ik hou jullie op de hoogte. Hij kan de vervangende dll niet loaden...?

C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates

Pagina: 1