• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Topicstarter
Heeft er een van mijn mede-tweakerts eens ge-experimenteerd met palm en bluetooth?

wat ik wil proberen is een palm secure digital bluetooth kaartje in mijn palmpje te stoppen.
en een usb bluetooth connector in mijn server.
volgens mij moet ik dan toch gewoon verbinding kunnen maken als ik lui op de bank lig ?

ik heb me overegens suf gezocht op de search hier, op palm.com en palmclub maar kon niks relevants vinden.

elke suggestie/opmerking word zeer gewaardeerd.

You can't free a fish from water.

• digit7722

digit7722

Rule # 217

Topicstarter
hmm dagje voorbij.
klein bumpje.
na 3 daagjes verklaar ik hem voor overleden :)

• superboer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik heb zelf ook hier wel es mee ge-experimenteerd !
En hoewel ik zelf wat configuratie problemen had werkte het na een paar kleine aanpassingen perfect !

Ga je het trouwens doen via het LAN of het PAN profile ?

Ik geloof trouwens wel dat de laatste Palm met bluetooth, een kleine bug had ! (weet het trouwens niet meer helemaal zeker!(onder voorbehoud dus :) ))

Edit :
De iPaq had een kleine bug mbt de bluetooth-module !
Google rulez ! :)

[ Voor 0% gewijzigd door superboer op 09-08-2002 15:23 . Reden: na gegoogled bleek iPaq een bug te hebben ]

Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !

• digit7722

digit7722

Rule # 217

Topicstarter
hmmm heb je mischien wat linkjes voor mij met de benodigde documentatie/voorbeelden.

ben trouwens blij te horen dat het principe dus wel mogelijk is :D

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Gaat dat BlueTooth trouwens een beetje overal doorheen? Beton enzo? Want mn server staat beneden, en als ik op t dakterras of op mn kamer zit, zou dat gaan werken dan? Ben benieuwd......

Hier staan trouwens onderaan nog een paar pdf-jes. Misschien dat je er wat aan hebt.....

P R N D

• digit7722

digit7722

Rule # 217

Topicstarter
hmmm ik heb de whitepapers gelezen en daar staat letterlijk in dat je een palm met usb kaartje kan comminuceren met een pc met usb bleutooth adapter.
er staat filesharing en hotsyncen maar ik denk dat internet sharen via dat adaptertje toch ook wel mogelijk moet zijn.
in ieder geval hoopvol.

• superboer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08-2021
nose schreef op 09 augustus 2002 @ 22:16:
Gaat dat BlueTooth trouwens een beetje overal doorheen? Beton enzo? Want mn server staat beneden, en als ik op t dakterras of op mn kamer zit, zou dat gaan werken dan? Ben benieuwd......

Hier staan trouwens onderaan nog een paar pdf-jes. Misschien dat je er wat aan hebt.....
Ik geloof dat BT daar wel doorheen komt(maar wel met loss of quality) !
maar wil je het zeker weten dan zou je effe moeten kijken bij de Bluetooth SIG bij de specificaties van Bluetooth (Bluetooth schrijf je trouwens met kleine letter t) ;)

Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !

Pagina: 1