Toon posts:

Los tft/lcd scherm voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de search alleen maar "No topics were found containing your keywords. (no_topicmatch)" kan brullen, maakt niet uit wat ik invoer, open ik maar een nieuw topic.

Ik heb een laptop waarvan het scherm kaduuk is. Nu is er een tijdje terug iemand geweest hier op GOT die ook een los scherm aan z'n laptop had gehangen.

Weet iemand nog een url? Of weet iemand waar je kleine tft schermen kunt kopen die op een vga aansluiting aangesloten kunnen worden, want er zit geen tv-out op.

Of weet iemand hoe je een vga naar video in kunt maken? Dan kan ik namelijk zo'n schermpje halen bij de kijkshop.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Een TFT scherm heeft een specifieke digitale aansluiting.
Een TFT scherm op een VGA connector aansluiten is vrijwel onmogelijk (gebruik de search maar eens met 'TFT VGA'.
Een TFT verwisselen met aan andere wil nog wel lukken omdat de aansluitingen redelijk standaard zijn per fabrikant.

Ook VGA naar video is ook lastig zelf te maken. Er zijn uiteraard wel kant-en-klare oplossingen.

Misschien op de HCC dat er nog wel wat te vinden valt, hoewel er veel rotzooi rondslingert.

Senile! Senile Oekaki

Dit topic is gesloten.