Flash proggie voor linux

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Aangezien ik bezich ben om een website te maken en een intro in flash wil hebben ben ik opzoek naar een proggie waarmee ik flashfiles kan maken alla flashmx, maar welke ik native onder linux kan draaien, omdat ik niet aldoor de beschikking heb over een windows computer.
Bestaat zoiets al (zalwel) en hebben er al mensen ervaring mee?

Ik weet dat ik flash5 oid waarschijnljk wel dmv wine(x) kan draaien, maar ik wil indien mogelijk alles onder linux maken met native linux programmatuur ;)

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Niemand die met flash bezig is onder linux :?

Verwijderd

Slaiter schreef op 08 augustus 2002 @ 23:45:
wine kan Flash MX draaien. Niet native, maar wrom een kloon gebruiken als de master het zelf ook kan?

voor meer info :
http://franksworld.net/wi...ewarticle&artid=18&page=1

Verwijderd

Slaiter schreef op 08 augustus 2002 @ 23:45:
Nee want flash is een gesloten file format en er bestaat geen tool onder linux voor.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 08:29:
[...]
Nee want flash is een gesloten file format en er bestaat geen tool onder linux voor.
e.net

Is er wel afaik nl http://www.flashgap.com lijkt mij een soort van flashproggie
en zo zullen er wel meer flash proggies onder linux zijn, maar zijn ze ook redelijk in gebruik :?
Maw zoek ik een beetje gebruikers ervaringen en of er nog meer van dit soort dingen zijn?

En waarom ik geen flashmx oid gebruik met wine is omdat ik graag voor al de 'normale' windows programma's een redelijk-goed linux alternatief zoek.

Verwijderd

Als ik de pagina zo door kijk is dit een alternatief voor flash generator en niet voor flash mx. Het is even goed een mooi programma.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
voor grafisch werk gebruik je windows of een mac. Niet linux :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
rick_h schreef op 09 augustus 2002 @ 10:57:
voor grafisch werk gebruik je windows of een mac. Niet linux :)
Nee dat zie je verkeerd. je moet gewoon Flash ditchen ! 8)
Zoek een standaard. En met standaard bedoel ik dus niet dat het veel gebruikt wordt ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Pagina: 1