Ik ben opzoek naar een goed en betrouwbaar programma waarmee ik mijn MP3 ID3Tags kan bijwerken. Aangezien ik een zeer groot MP3 arsenaal heb (Heb een PC als CDplayer in de woonkamer) ben ik opzoek naar een goed programma, ik hoorde laatst van iemand diet had zo'n prog en was al zijn tags kwijt
Dat snap ik ook, maar ik ben opzoek naar een programma waar mensen een goede ervaring mee hebben. Als ik mijn tags kwijt ben mag ik er een kleine 4000 overnieuw gaan rippen of overnieuw gaan Taggen
Verwijderd
dat zou zonde zijn ja, moment
je kan toch ook proberen met 1 mp3tje, en als het bevalt de hele mikmak doen
hmmz, ik kan et ding wat ik heb gebruikt niet meer vinden, sorry
je kan toch ook proberen met 1 mp3tje, en als het bevalt de hele mikmak doen
hmmz, ik kan et ding wat ik heb gebruikt niet meer vinden, sorry
Dat kan ik wel 's geweest zijn. Zie in elk geval Tag&Rename. Dat is ideaal.Appeltje schreef op 07 augustus 2002 @ 21:17:
Ik ben opzoek naar een goed en betrouwbaar programma waarmee ik mijn MP3 ID3Tags kan bijwerken. Aangezien ik een zeer groot MP3 arsenaal heb (Heb een PC als CDplayer in de woonkamer) ben ik opzoek naar een goed programma, ik hoorde laatst van iemand diet had zo'n prog en was al zijn tags kwijt
www.softpointer.com/tr.htm
Het gaat met hoofdzaak om het onderdeel GENRE, zodat ik een hele zooi MP3 van het zelfde genre in een keer kan veranderen. Het is namelijk het geval dat die CDDB's soms niet weten wat voor een genre bij welke cd hoort, ik vind rock geen country.
Ik geloof dat posten en chatten niet echt samen gaan, ik loop alweer 2 berichten achter.
Ik probeer eens een paar van die programma's en ik hoop dat jij(ThePriest) niet teveel werk hebt gehad met dat retaggen want ik vind het een k.t werk.
Bedankt
Ik probeer eens een paar van die programma's en ik hoop dat jij(ThePriest) niet teveel werk hebt gehad met dat retaggen want ik vind het een k.t werk.
Bedankt
Ken je BPM-Studio 4.6, kost een paar cent maar dan heb je ook wat. Als je over een player praat, kijk maar eens op http://www.alcatech.com
Verwijderd
Heb net Tag &Rename gebruikt
En wel ik heb zo de optie genomen "Get tags from filename"
maar bevoobeeld mijn tagname is "Gabriel Rios - 13 - badman"
En voor ik het doe is de tag "badman" en erna "13 - badman"
Maar ik wil de artiest mn "Gabriel Rios" ook in die tag ... iemand enig idee?
En wel ik heb zo de optie genomen "Get tags from filename"
maar bevoobeeld mijn tagname is "Gabriel Rios - 13 - badman"
En voor ik het doe is de tag "badman" en erna "13 - badman"
Maar ik wil de artiest mn "Gabriel Rios" ook in die tag ... iemand enig idee?
Hilke,
Probeer eens in de help van Tag & Rename te kijken, daar valt wel te vinden wat je zoekt. Daarbij is dit een kick van 3 jaar, en heeft het niets met de originele vraag te maken.
Probeer eens in de help van Tag & Rename te kijken, daar valt wel te vinden wat je zoekt. Daarbij is dit een kick van 3 jaar, en heeft het niets met de originele vraag te maken.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()