Ik zal nooit snel klagen over mijn eigen reakties wanneer deze te laag gemod zijn omdat er meer in het leven is dan het verzamelen van karmapunten.
Toch wil ik het volgende aan jullie vragen.
Mijn reaktie in de draad die gaat over de Pentium-allergie is in mijn ogen onterecht op 1 overbodig gezet.
Ik heb daar geprobeerd een reaktie te geven met daarin een voorbeeld hoe iemand op het idee kan komen dat de straling van een computer zo erg is dat men er ziek van kan worden (zoals het persoon die de rechtzaak aanspande).
Ik ben niet off-topic gegaan en overbodig is het ook niet volgens mij.
Als ik een draad zou lezen en zo'n reaktie zou tegenkomen dan zou ik er niet eens aan denken om een -1 overbodig uit te delen aan zo'n post.
Kunnen jullie mij vertellen of de beoordeling klopt?
P.S,
De draad zelf kan ook wat extra aandacht gebruiken.
Toch wil ik het volgende aan jullie vragen.
Mijn reaktie in de draad die gaat over de Pentium-allergie is in mijn ogen onterecht op 1 overbodig gezet.
Ik heb daar geprobeerd een reaktie te geven met daarin een voorbeeld hoe iemand op het idee kan komen dat de straling van een computer zo erg is dat men er ziek van kan worden (zoals het persoon die de rechtzaak aanspande).
Ik ben niet off-topic gegaan en overbodig is het ook niet volgens mij.
Als ik een draad zou lezen en zo'n reaktie zou tegenkomen dan zou ik er niet eens aan denken om een -1 overbodig uit te delen aan zo'n post.
Kunnen jullie mij vertellen of de beoordeling klopt?
P.S,
De draad zelf kan ook wat extra aandacht gebruiken.