[GBA] Flash Advance Linker + Flash Card?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:05
Heey,

Ik weet dat dit eerder is alngs gekomen, maar omdat ik nog niet met de search uit de fouten kan, hij vind alles behalve wat IK zoek ;), vraag ik het nog maar eens. Waar kun je deze kopen en is het ook ene beetje goedkoop? Heb er wel een gevonden maar die moet uit hong kong komen, weet nie of dat wel een succes is.

Dus als iemand me kan vertellen waar je deze dingen een beetje cheap kunt kopen, zou dat erg mooi zijn...

Owja en die games, zijn die een beetje makkelijk te vinden. Gaat me hiier vooral om games te kunne spelen die je normaal niet zou kopen voor 40 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
games zijn heel makkelijk te googlen..

ik heb er ook wel eens over gedacht, maar zo'n hong kong/verweggistan bedrijfje lijkt me nou ook niet alles, dus als iemand er eent je in de buurt weet, tell me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm, heb nu wat gevonden:

http://www.futuremax.nl/gbabackup.htm

Een flasher plus 64 mb kaart voor 99 euro :)

Enne die games zijn echt easy te vindne ja... Ik ga ervoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:12

DoctorV64

Cosmopoliet

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 18-06 12:24
Met de Flash Advance Pro linker II + 256M flash card hoe gaat dat geheel dan precies te werk? Die advanced pro linker 2 gaat in je printerport en waar gaat dat andere eind naartoe? Gaat dat dan rechtstreeks naar die cardridge? En voor de rest de software doet de rest neem ik aan?

En wanneer komt de 512 mb kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

koentjuh schreef op 07 augustus 2002 @ 21:05:
Hmm, heb nu wat gevonden:

http://www.futuremax.nl/gbabackup.htm

Een flasher plus 64 mb kaart voor 99 euro :)

Enne die games zijn echt easy te vindne ja... Ik ga ervoor... :)
niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je nu deze koopt ben je erg dom...
de meeste spellen nu zijn al groter dan 64mb sommige zijn zelfs al 128 (golden sun 2) dus dan kan je er misschien 1 spel opzetten eat er klein is ofzo

niet doen dus!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Koffiezuiper : Pro linker twee gaat rechtstreeks naar je GBA. Sofware spreekt voor zich ..
Persoonlijk zou ik voor een flash Advance Extreme (USB) gaan is toch weer een stuk sneller dan je printerpoort .. mijn ervaringen met de Flash Advance linker (LPT) zijn goed

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dan koop ik toch een 128 of zlefs een 256, maargoed heb nu tenminste ene adres in NL... en usb, waar vind je die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

TekkenMaster schreef op 07 augustus 2002 @ 21:53:
[...]
niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je nu deze koopt ben je erg dom...
de meeste spellen nu zijn al groter dan 64mb sommige zijn zelfs al 128 (golden sun 2) dus dan kan je er misschien 1 spel opzetten eat er klein is ofzo

niet doen dus!!!
uuuh weet je zeker dat je je niet vergist joh ?

het grootste wat ik ben tegengekomen is rond de 5 mb
uiteraard keek ik alleen maar O-)

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Haha.... heb zonet gekeken en Tekken advance was rond de 5 mb. Uitraad om alleen ff te checken of het spel leuk was om het vervolgens in de winkel te kopen O-) (>:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722

digit7722

Rule # 217

ik denk dat tekkenmaster zich een comma'tje vergist heeft.
gebeurt ons allemaal wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

mmmhh die USB Flash Advance kom ik alleen bij www.liksang.com tegen....de makers hebben een site en dat is www.visoly.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Maar hoe lang duurt dat dna via de LPt? erg lang of 15 min. want daz opzich niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722

digit7722

Rule # 217

ach wat maakt dat nou uit of het usb of printerpoort is ?
je gaat er toch niet dagelijks 64mb aan nieuwe meuk opzetten ???

hehe 2 zielen 1 gedachte koentjuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

digit7722 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
uuuh weet je zeker dat je je niet vergist joh ?

het grootste wat ik ben tegengekomen is rond de 5 mb
uiteraard keek ik alleen maar O-)
Er is verschil tussen de Mbit en de MB. Die Flash kaarten hebben het altijd over MBits. 64, 128 Mbit zijn dus eigenlijk 8 MB, 16 MB enz.

En 5 MB? Das een beetje raar. Dan zal er wel een intro van Eurasia in zitten of zo?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
www.cd64.com heb ik mijne zo'n jaartje geleden vandaan gehaald.. Duurde ongeveer een weekje voordat ik m zonder problemen binnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722

digit7722

Rule # 217

aaaargh wat een viespeukjes
daar had ik niet op gerekend.
bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Owja... tuurlijk Mbit...daz waar ook... Hmmz..maargoed... verschil is 40 euro.. is dat ut waard, of past dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

thanx golbeZeromus dat bedoelde ik ja.
golden sun 2 is dus 128 Mbit
128(Mbit) delen door 8 = 16(Mbyte)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
heeft iemand ervaring met lik sang? is imo wel de beste, maar zo klote dat ie in verweggistan zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
ja erug ver weg.... maar die site die ik had gevonden was zeker niet duurder dan lik sang en minder verzendkosten....athans bij de 64 mbit wat is het verschil bij de 128 mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmmzz

Deze dan?
Flash2Advance 128M Ram Set (GBA-0016 + GBA-0018) voor 80 dollar.

http://202.60.224.105/pp/item_detail.asp?itemID={35B6223A-68B2-4588-97EB-13D19382939C}

Een flasher plus 128 mbit kaart. Owja de 256 mbit kaar is 119 dollar. Maar dit werkt via de uplink van de GBA. Iemand ervaring mee....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Een collega van me heeft hem gisteren binnen gekregen van Lik-Sang. Twee weken wachten met airmail en geen douane kosten :) Hij had de 256, dat lijkt me toch de mooiste om te kopen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Oh ja, je kunt beter geen 64Mbit kaartje nemen zit je naast weinig Mbit ook nog eens te klooien met de sram/eeprom verhaal (patchen) ... de 256 (eigenervaring) en 512 (ervaring maat) hebben daar geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Laatst online: 13:09

GerriT

Dusss......

Just_Johnny schreef op 08 augustus 2002 @ 08:35:
Een collega van me heeft hem gisteren binnen gekregen van Lik-Sang. Twee weken wachten met airmail en geen douane kosten :) Hij had de 256, dat lijkt me toch de mooiste om te kopen op dit moment.
En ik ben dus die collega ;)

Als ik je 1 tip mag geven, gewoon bestellen bij Lik-Sang in Hong Kong. Daar hebben ze namelijk als enige de USB set en die is een stuk sneller :)

Het duurde bij mij exact 12 dagen om het bij mij thuis te krijgen, vind ik erg meevallen en alles inclusief verzenden is nog een stuk goedkoper dan bij Futuremax.
Ze zetten zelfs "Toy merchandise" op de doos met een waarde van $44,85, dit omdat de Douane het dan niet openmaakt onder de $ 50.
Kies wel voor verzenden via Airmail, het duurt wat langer, maar via UPS heb je een groter risico dat je invoerrechten moet betalen...

offtopic:
Weet iemand trouwens hoe dat werkt met die save games en die flash advanced kaart ? Daar ben ik namelijk nog niet helemaal uit, de ene keer zie ik wel mijn mario kart ghost, de andere keer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39

RvE

GerriT schreef op 08 augustus 2002 @ 10:02:

offtopic:
Weet iemand trouwens hoe dat werkt met die save games en die flash advanced kaart ? Daar ben ik namelijk nog niet helemaal uit, de ene keer zie ik wel mijn mario kart ghost, de andere keer niet :(
Volgens mij moet het gewoon werken, en kan je de eerste 4 games op je 256 kaart saven.

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Maarre 128mbit is genoeg???? of toch maar een 256mbit, is alleen stukkie duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

neem gewoon de grootste die je kan betalen.. de nieuwere games owrden steeds groter en starten nu al op 128 Mbit anders kan je binnenkort niet een smeerde nieuwste spellen spelen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Tja dat is helemaal afhankelijk van jezelf ... de spellen variëren tussen 32-64-(zelfs 128) Mbit dus ..als je meer spellen op je flash wil hebben dan heb je dus een grotere Flashcartridge nodig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
hoe lang duurt het ongeveer om een spel er naar toe over te zenden? (wat al eerder gezecht is; het maakt me ech nei zoveel uit of dat nou een paar minuutjes langer duurt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ah, kan dus aan een flasher plus 128 mbit kaart komen voor 80 dollar en voor 119 dollar een flasher met 256 mbit kaart, scheelt dus 39 dollar... Kijk ik hoef er maar 1 game op te hebben, maar weet natuurlijk niet of de games later 256 mbit worden. of dat het bij de 128 mbit blijft. Ga dit ding toch hoofdzakelijk gebruiken om game st ekunne spelen die ik anders nooit gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
van de site van visoly:

Worldwide online sales: www.lik-sang.com

United Kingdom: www.interesting-devices.com - www.cdworld.co.uk

Italy: www.mdsrl.it - www.futurenow.it - www.ultragames.it

Germany: www.hongkongfun.de - www.hkdirekt.com

Spain: www.mundoasia.com

Sweden: www.gtek.net

Canada: www.consolesource.com

bron: http://www.visoly.com/distributors.php

edit:
wat is nou het verschil tussen een xtreme usb end e gewone usb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

de (nieuwe) linker heet Flash Advance USB Linker (met USB), de LPT versie heet Flash Advance Linker ... verschil is dus USB (DOH)
de (nieuwe) cartridge heet Flash Advance Card Xtreme 512M, de oude cartridges Flash Advance (pro) ...of er verschil tussen deze cartridges zitten ?? Ik heb een Flash Advance 64 en een Flash Advance Pro 256 .. het voornaamste is dat de 256 wel sram/eeprom ondersteunt en de 64 alleen sram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
en wat is dan een xtreme lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Maarre is ut nou echt aan te raden om een 256 mbit kaart te kopen ipv een 128 mbit kaart.. meerdere spellen hoeven er othc nie op..kan er maar ene tegelijk spelen...duzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 07-06 23:54
koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 19:10:
Maarre is ut nou echt aan te raden om een 256 mbit kaart te kopen ipv een 128 mbit kaart.. meerdere spellen hoeven er othc nie op..kan er maar ene tegelijk spelen...duzz..
Ik zou het wel aanraden om een 256 te kopen omdat:

1. De 256 kaart is kleiner als een 128. Die van 128 steekt een stukje uit de gba en 256 is net zo groot als een gewoon spel.
2. 2x zoveel ruimte. Je zegt wel dat je maar 1 spel tegelijk speelt maar als je even weg gaat op vakantie ofzo is 128 echt te weinig.
3. De 128 Mbit spellen schieten al als paddestoelen uit de grond. Hoe lang duurt het nog voordat de spellen 256 mbit groot worden en je kaart dus bijna bruikloos word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Daarom kun je ook het beste op de 512 wachten. Misschien dat er zelfs een 1024 komt. Lijkt me overdreven, aangezien 512 MBit het grootste is wat de GBA aan kan (denk ik).

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmmmzz.. wachten wachten wachten.. denk dat ik dan toch maar voor de 256 ga... tegen de tijd dat er 512 mbit spellen zijn speel ik toch nie meer (hoop ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
je kan dan toch ook altijd een 512 kaart kopen? wel ontzettend duur, maar op zich wel handiger; 2 cardridges..

(lees; wij hebben hier thuis 4 gb's, 1 gbc en 2 gba's ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ja daarom.....ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 20:37

Wokker

De avond wokkel

Kan je je spelletjes met zo'n dingen ook backuppen zodat ik al mijn spelletjes op een flash kaart kan zetten ?!?!!
En is het ook mogelijk om alle spelletjes te saven !?!?

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

Chiron

Moderator Discord
xilebo schreef op 08 augustus 2002 @ 14:08:
hoe lang duurt het ongeveer om een spel er naar toe over te zenden? (wat al eerder gezecht is; het maakt me ech nei zoveel uit of dat nou een paar minuutjes langer duurt..)
mijn 512 mbit cartridge is dik 7 a 10 minuten bezig als ik hem volledig wil flashen, en ik heb de xtreme (usb versie)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 07-06 23:54
Wokker schreef op 09 augustus 2002 @ 10:37:
Kan je je spelletjes met zo'n dingen ook backuppen zodat ik al mijn spelletjes op een flash kaart kan zetten ?!?!!
En is het ook mogelijk om alle spelletjes te saven !?!?
Je kan wel backuppen en het is ook mogelijk om alle spellen te saven. Maar dat saven gaat nogal ingewikkeld (en dus vaak fout) als je het flashprogramma gebruikt wat erbij zit. Er zijn talrijk andere flash programma's uit die alles wel goed saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53864

Bij Succes Compu zag ik de Flash2Advance 64M Ram Set voor maar $50. Kan iemand mij vertellen of dit alles is wat ik nodig heb om aan de slag te kunnen gaan of dat ik nog een Flash2Advance Linker nodig heb, zoals in de beschrijving staat?

• koentjuh
EUh, is complete set, alleen 64mbit is niet veel hoor, kun j ebeter voor 128 of 256 gaan... Heb je veel meer aan! Vooral met de spellen van nu en de toekomst die 128 mbit zijn, zolas golden sun

Anoniem: 63800

Multyplayeren gaat dat goed met die flashcard of gaat dat niet????
Pagina: 1