leuke avatar voor een P4
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:17
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb er goede ervaring mee, zeer betrouwbaar. Heb asus probe en speedfan samen gedraaid en gaven dezelfde temp
hmmzz, Speedfan geeft me geen temp voor me mobo, wel voor me Maxtor ATA133 HD 80 GB is 38 graden, en fitness is ie voor 3kwart en t is een nwe schijf, en performance is 100%. Is ditr goed en een goede temp voor een HD?
- We Are Borg
Geen idee, kwam het programma vandaag toevallig tegen op GoT en kan je wel melden dat ik dezelfde temp heb
Ik heb het ook een tijdje gebruikt en ik was heel tevreden over dat programmatje.. nu weet ik dat het allemaal wel goed zit en dus gebruik ik het niet meer!
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
- We Are Borg
Ik weet dat het nu ook goed zit, 2 zalmans erin gebouwd en 3 casefans, maar toch....Warme zomerdag is het toch leuk op bij te houdenMacadoshis schreef op 07 augustus 2002 @ 21:00:
Ik heb het ook een tijdje gebruikt en ik was heel tevreden over dat programmatje.. nu weet ik dat het allemaal wel goed zit en dus gebruik ik het niet meer!
asus probe geeft bij mij 8 tot 10 graden hogere temps dan mbm/speedfan/andere progs en de bios
mijn conclusie = bij een a7v133 met raid is ie NIET betrouwbaar
mijn conclusie = bij een a7v133 met raid is ie NIET betrouwbaar
Mijn ervaring met pc probe is dat het NIET betrouwbaar is vergeleken met MBM
Mara kan het NIET zijn dat MoM onbetrouwbaar is??? (gewoon een vraagie)
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Pc probe is zeer onbetrouwbaar hier, temp springt soms wel tien graden op en neer binnen een minuut ... ( nooit problemen met MBM trouwens .. )
Ad Astra Per Aspera
maar MBM ondersteunt (nog) niet een Asus P4S533
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 07 augustus 2002 @ 21:10:
maar MBM ondersteunt (nog) niet een Asus P4S533
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Ik zal hem direct overklokken als ik jouw was, je hebt zowie zo al stabiel draaien op 2667 mhz dus 20x133 met een voltage van 1.55V.
temps van mij zijn 40 idle en stressed 54!!!!
temps van mij zijn 40 idle en stressed 54!!!!
Pagina: 1