Gratis internet Australië

Pagina: 1
Acties:

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ga a.s. zondag naar Australië op vakantie. Ik heb voor die reis een laptop geregeld en zou daar ook graag op willen internetten o.a voor bankzaken en msn (bijna even belangrijk ;) ).

Ik wou dan ook graag weten of ze daar misschien ook het fenomeen gratis internet kennem. Doen ze dat niet, weet iemand dan of ze daar internet hebben die je vrij gemakkelijk voor een maandje, of beter nog per week kan betalen?

Iemand ervaring? Plz help dan.. :)

Verwijderd

Je kan vaak gratis internetten in een Bieb. maar daar heb je niks aan, maar wilde dit alleen melden :D

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
bel in met je mobiel, helemaal naar nederland :X
Ik denk dat ze het wel kennen, gewoon ff kijken naar gratis cd's.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

GPRS? Kennen ze dat daar ook? :D

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon zo'n gratis CD ophalen van AOL die mensen laten je overal inbellen volgens mij, en die kun je in elk land wel krijgen, maand gratis was het dacht ik en daarna doorgaan of zonder voorwaarden opzeggen :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Vraag het in een Australische newsgroup over Internet :)

• Tidaku
  • Niet online
Thunder schreef op 07 augustus 2002 @ 21:08:
Gewoon zo'n gratis CD ophalen van AOL die mensen laten je overal inbellen volgens mij, en die kun je in elk land wel krijgen, maand gratis was het dacht ik en daarna doorgaan of zonder voorwaarden opzeggen :)
AOL bied geen maand gratis internet, Compuserve wel... maar aangezien ik a.s zondag al vertrek heeft het wijnig zin om de cd via internet aan te vragen. Weet iemand waar ik zo'n cd op kan halen?

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Kan je je niet gewoon reggen op een au site :?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• Tidaku
  • Niet online
hmm, clever :+ zit nu op compuserve.com.au te kijken en daar kan je alles downen en reggen....
Ik weet genoeg. Thnks iedereen.

SLOTJE!! :+

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Mir: sowieso heb je met gprs géén roaming! Ook al zouden ze down under gprs hebben, heb je er met je NL gprs abo en toestelletje niets aan! In Duitsland is bijv. ook gprs, maar vergeet de roaming maar!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:23
bigpound heeft geloof ik gratis dialup, zal ff vragen..
Pagina: 1