Laten we lekker link gaan doen...
Verwijderd
Misschien dus eens even kijken naar een ander abotje van iemand anders dan chello .. het enige verbeterde is geloof ik een iets hogere upload op een zakelijk abo.
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
mag idd eigenlijk niet zakelijk.. maar ja,
als je voor 3x zoveel geld, erg weinig traffic mag, lagere snelheid enz krijgt.... nuh
maw: baas houd lekker particulier chello... 1.5Mbit is soms best handig... pjoeterwinkel, en alle nieuwe pc's worden standaard ge-windows-updated.
Aangezien ik nog nix gevonden heb om Windows update offline te installeren wordt het dus telkens downen... bij XP is dat atm zo'n 30Mb, en dan wil je wel beetje snelheid hebben
In princiepe JAPM schreef op 08 augustus 2002 @ 09:05:
maar in principe ben ik dus illegaal bezig als ik een particulier abo neem en dat gebruik voor de zaak toch?
Al aan ADSL gedacht trouwens?
Persoonlijk zou mijn keus zeker niet op Chello vallen voor business, aangezien ik nou niet echt een hoge pet van ze op heb.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Daaruit concludeer ik dat zakelijk gebruik niet toegstaan is. Na lang zoeken vond ik ergens dat er ook zakelijke kabelmodem oplossingen van upc zijn, maar kan nergens prijsspecs vinden.
Adsl is oplossing, ware het niet dat het nog zeker anderhalf jaar duurt voordat ze dat aanbieden op de bewuste locatie. Mischien dat we tocoh maar kabel moeten nemen dan. Maar wel handig of te weten of je dan legaal of niet bezig bent. Liever gewust illegaal dan onbewust.
tis ook gewoon een huurlijn zie ik net helemaal verkeerd nog niet voor bedrijven
maar ik ken idd ook wel paar bedrijf(jes) die gewoon chello consument hebben en met router ook prima werkt
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Maar als iemand weet wat het precies kost en de eisen zijn (KvK wellicht), ga ik het wel aansluiten. Heb ze een paar keer proberen te bellen, maar ja .. wachten he .. Misschien dat het hier wat sneller duidelijk wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door Smarron op 08-08-2002 12:47 . Reden: Beetje grammaticafoutjes ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Waarom geen adsl? Of is dat niet beschikbaar?Smarron schreef op 08 augustus 2002 @ 12:45:
Aha. Hier ben ik ook naar op zoek! Ik heb dit wel via een kennis van een vriend van mij vernomen dat hij het al heeft. Betaalt volgens mij het dubbele van particulier abo en 8Mbit down en 500Kbit up ofzo. Die gowzer is alleen op vakantie, dat maakt het wat lastiger en een vriend van mij die bij UPC werkt had er nog nooit van gehoord ... Lekker weird dus.
Maar als iemand weet wat het precies kost en de eisen zijn (KvK wellicht), ga ik het wel aansluiten. Heb ze een paar keer proberen te bellen, maar ja .. wachten he .. Misschien dat het hier wat sneller duidelijk wordt.
Hierbij informeren wij u over de belangrijkste kenmerken van dit product:
kenmerken: - mogelijkheid tot (overname) domeinnaam
- 10 mailboxen (uit te breiden)
- meegeleverde router
- vast IP-adres
- 1 Gigabyte verkeersplafond per maand; daarboven · 0,18 per Mb
- 24 uur online
Business Access is geschikt voor bedrijven die hun interne netwerk willen koppelen aan het Internet met name voor het zgn. browsen
en e-mail functionaliteit. Voorwaarde is dat de klant een intern netwerk heeft (niet geschikt voor stand-alone systemen).
Er wordt één vast IP-adres meegeleverd, dat aan de router wordt toegekend. Hierdoor is het achterliggende netwerk van de klant
transparant en onzichtbaar voor het Internet. Het plaatsen van Webservers of een mailserver is op dit moment met Business Access
dan ook nog niet mogelijk. De maandelijkse abonnementskosten bedragen circa · 363,04 en de eenmalige aansluitkosten zijn ·
589,49
Bij Business Access en chello gaan de local loop en de backbone via het netwerk van UPC Nederland. Voor zakelijke gebruikers van
Business Access reserveren wij 256 kbps op ons netwerk. Er kan echter geen bandbreedte gegarandeerd worden. Dit is bij Internet
niet gebruikelijk en niet meetbaar, omdat UPC hiervoor afhankelijk is van verbindingen van derden.
Beide diensten gaan via een CAI aansluiting. Het betreft in beide gevallen een standaard product. Andere alternatieven voor
bovengenoemde diensten kunnen wij u op dit
moment helaas niet bieden.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze site http://www.priorityteleco...en/internet/internet.html
Wij hopen u met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
vergelijking met Cistron zakelijk (adsl) krijg je voor die 300 EUR/maand
Cistron Office Maxx: 7800/512(****)
Kwaliteitsfactor Datalimiet(**) Prijs per maand (*)
Nickel 1:25 115GB(**) ¤129
Lijkt me ff dus heeeeel wat anders/beter
Maar ja, als er geen adsl mogelijk is..... tja, misschien dan toch maar ff jaartje ofzo fuck de regels, chello prive aanschaffen
prijs/prestatieverhouding slaat gewoon nergens op imho bij upc zakelijk.
Dus goed overwegen.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Jawel, maar dat is nog langzamer dan Chello.
Ik moet wel zeggen dat Chello Business duur is zeg !!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
http://www.cistron.nl/node.php?id=189
Cistron Business Executive: 2048/2048 G.SHDSL
1:10 Bronze
¤299 per maand
100 GB per maand
Meerprijs per 50 GB = ¤6.50 (das nog eens wat anders dan 0.18x1000=¤180 per GB)
Of Cistron Office Maxx: 7800/512 voor ¤129,- per maand, zoals eerder genoemd.