Toon posts:

Oude DOS games :)

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het wel weer een keer leuk om die DOS disneygames (zoals: aladdin, Lionking) weer te spelen... maar ik kan het nergens meer vinden (of het zijn van die demo's :(
Weet iemand waar ik die weer kan downloaden??

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Uhm als je een beetje zoekt kan je 't zelf vinden. Hier vragen heeft geen zin want dan komt er een slotje op.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo slotje?? die games zijn al lang niet meer copyrighted hoor.. :)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 12:19 schreef Xanandu het volgende:
Hoezo slotje?? die games zijn al lang niet meer copyrighted hoor.. :)[/quote]Mocht je willen :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 12:19 schreef Xanandu het volgende:
Hoezo slotje?? die games zijn al lang niet meer copyrighted hoor.. :)[/quote]Zijn ze al 75 jaar oud dan? Moehoehaha :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Ik zoek nog steeds naar DUNE I, kan iemand me dan een adres vertellen waar ik kan zoeken.
Ik heb me al het lazerus gezocht namelijk.
HELP, HELP, HELP

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:10

winnie

de poes...

Wanneer begrijpen jullie nu eens, dat dit hier niet gevraagd mag worden. Alle links naar warez, "abandonware" en andere niet legale troep mag hier niet geplaatst worden.
Bovendien zijn jullie of te lui, of te dom om fatsoenlijk te zoeken, anders zou je het hier namelijk niet vragen. De sites zijn namelijk zo te vinden.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Ik sluit mij aan bij het eerdere commentaar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.